ANA öppnar Tokyo Haneda-Stockholm fr o m sommartidtabell 2020

Diskussion i 'Star Alliance' startad av Dr. Miles, 19 November 2019.

1. molntankar

molntankar Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Minst sagt fantastiskt. Non-stop. Hatten av! :)

pqvst och Pineapple cake gillar detta.
  2. Alf

Alf Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Var bokade du dessa resor? Jag kollade på Awardfares och där fanns platser i C nästan varje dag. När jag försökte boka på SAS hemsida fick jag inte upp en enda plats.

3. taxvalp

taxvalp Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Finns här:
    Star Alliance Award trips | SAS

Jönsson och Alf gillar detta.
  4. Pineapple cake

Pineapple cake Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag bokade på sas.se (Star Alliance bonusresor). Jag kollade nu, till exempel utresa 16.09.2020 och hemresa 02.10.2020 och det finns platser i Economy och Business.

Axxo och Alf gillar detta.
  5. Alf

Alf Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för tipset, det är den sidan jag är inne på men jag får fortfarande inte upp ett enda ANA flyg. Jag sökte på alla datum i första halvan av okt där Awardfares säger att det finns platser, men i ingenting. Inte heller på de dagar du anger @Pineapple cake.

6. taxvalp

taxvalp Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Underligt, här är slumpvisa datum i oktober direkt från bokningssajten. Du råkar inte söka på NRT som destination..?

hnd.png

Alf gillar detta.
  7. Slumpvisa datum i sept och okt

ANA till HND.JPG

ANA till HND II.JPG

AABack2ARN, Alf och Pineapple cake gillar detta.
  8. Alf

Alf Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har sökt vidare under sept, okt samt på de datum ni har i era bilder men inga platser. Söker på ARN- HND, två platser. Stämmer väldigt dåligt med vad som visas på Awardfares och då har jag deras betalvariant.

9. Frågan är nu om Tallinn kommer att godta ARN-HND-HNL? Eller om dom kommer att fortsätta hävda att man måste resa väster ut via USA?

10. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    De har sedan flera månader tillbaka börja godkänna att åka via Asien till Hawaii vid flera bokningar (kan ju vara folk som haft tur) så jag skulle gissa på att det kommre att fungera bra

Cristoffer Cedergren gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!