Senaste nytt

Amexvärvning_

Status
Stängd för vidare inlägg.

Rlz

Ny medlem
Först av allt! Tack för ett underbart forum. Har kikat till och från sedan 2013 (tror jag) men aldrig haft en anledning att registera mig...before now!

Önskar en inbjudan till ett premium. Har varit utan amex i drygt 1 år av lite olika anledningar....dumt gjort!

Hoppas man får träffa någon på en Businessclass-träff i framtiden.

TACK RÄCKER SÅ!
 
Jag önskar att bli värvad till AmEx Premium.
Motivera varför just DU ska få värva mig. Jag kommer också att väga in forumaktivitet och engagemang i mitt val.



Eftersom jag inte går efter "Först till kvarn..." så har alla chansen utifrån kriterierna ovan. Jag kommer nu att gå en promenad med mina barn och kommer att titta på alla svaren ikväll. Således är det fortfarande möjligt för dem som ännu inte skickat PM att göra detta, om man vill. Vill man så kan man ju också komplettera sina svar. :)

Mitt val är nu gjort. Inga fler PM behövs. Tack för visat intresse.
 

mbglo

Medlem
Jag tar gärna emot en inbjudan till SAS Amex Premium. Skicka gärna PM om varför jag bör välja dig.

Edit: Har fått en massa inbjudningar nu. En hel del erbjuder sig att visa optimala *A-bokningar. Det tror jag att jag har rätt bra koll på då jag inte är ute efter att flyga LH-First. Jag är mer ute efter att flyga billiga ekonomi-biljetter intra-zoner; bokade nyss Colombia-Galapagosöarna-Chile för 25.000 poäng. Om det är någon som är som mig i dessa avseenden (snåla jävlar som inte ser något värde i att sitta längst fram i planet, men som gillar att resa lite för mycket) så väljer jag helst er inbjudan.
 
Last edited:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen