Amex värvningskampanj - Ansök senast 14 jan 2022

Diskussion i 'Kreditkort' startad av gneken, 7 Oktober 2021.

1. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag värvade till Premium från Elite och fick 36K poäng i värvningsbonus. Kan det ha varit en bugg tro?

2. Brandten

Brandten Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hittar inte mailet nu men det var väl en 20% kampanj för ett tag sedan?

3. gneken

gneken Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Låter mer som en bugg eller sånt. Klickade jag på bjud in så stod det 24k poäng. Även i mailet som skickades ut för någon dag sen.
    Du får väl dubbla poängen av ditt kort? Så 18+18, vilket stämmer.

Hade du haft premium och bjudit in till premium/Elite/Platinum/gold så hade du fått 24000p oavsett (12+12)

4. Tveket

Tveket Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tror rubriken är fel, för Elite är det iaf 12 januari. Försökte värva frugan nu, men var kört :(

5. Migato

Migato Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fattar inte, när jag går in idag efter 12 januari så är det fortfarande 36k poäng för mig som värvare med amex elite. Den kampanjen skulle ju ta slut 12 även om ursprungliga kampanjen var till 14e. Så otydligt, verkar som att kampanjen fortgår.

6. Tveket

Tveket Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Min fru försökte använda värvningslänken till kampanjen igår, men det gick inte. Kollade med AMEX och kampanjen slutade 12e. Bittert!

7. Migato

Migato Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vad var det som inte gick? Min länk funkar fortfarande att klicka på men inte testat att ansöka på min egen länk.

8. gneken

gneken Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fel i rubriken. Men när tråden skapades så var det den 14.e som var deadline. Amex har under tiden ändrat detta.

9. Flyer722

Flyer722 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fick 20000p idag för en värvning i tisdags. Kommer ihåg att jag fick 24000 i början av kampanjen. Segt amex

10. NotRyan

NotRyan Medlem

Jo, jag har Premium och värvade en vän till Elite och fick 20K

08/01/2022 Tack för en ny kortmedlem! 0,00 kr 0 20000 20000

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!