Amex poäng

Diskussion i 'Kreditkort' startad av Tobbeee, 21 Augusti 2017.

1. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Det lär nog bara vara om man missbrukar detta. Finns ju de som värvat massa personer som sedan inte använder korten. Håller man på med sådant finns ju risk att Amex tar till åtgärder och därför har de nog denna skrivningen.
    Så länge man värvar en person som ämnar att använda amex kortet så ska det inte vara några problem alls.

Cattis gillar detta.
  2. Aih890

Aih890 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Märkligt, så här skriver dom på Amex hemsida: Vad händer med min återbetalning om mitt Konto är avslutat?
    ”Återbetalning kan ske till ett avslutat Kort. När återbetalningen är genomförd ringer du till Kundservice så ordnar vi en utbetalning alternativt för över beloppet till ett annat aktivt American Express Kort som står i ditt namn.”

3. bankb

bankb Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är det något mer som har en sen autosweep överföring av EuroBonus poäng från Amex den här månaden?

Har fått mina poäng den 12:e varje månad så långt jag kan se. Men denna månad så är det fortfarande inga poäng på kontot, så än så länge fem dagar senare än vad det brukar vara.

Mattias Holmén gillar detta.
  4. peng

peng Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag fick mina poäng som förväntat inatt, brytdatum 14:e. Som vanligt så dök poängen upp efter natten mellan måndag och tisdag efter brytdatum.

palmen gillar detta.
  5. Jag har likadant, men precis som @peng skrev så flyttas poängen måndagen efter ditt fakturadatum/brytdatum. Mina dök upp inatt.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!