Senaste nytt

Amex Platinum med poängboost, samt sänkt intjäning av poäng vid spendering i utländsk valuta

M.K

Medlem
4DA0A3D7-0DF0-42D4-BF48-3CE533553DCD.jpeg


Nu är jag färdig med mina första och kanske enda hotellpoängköp någonsin hos Radisson och Hilton tack vare denna fantastiska kampanj med Amex Plat och att mitt senaste privata kursmål nåddes på USD/SEK 9-9,05.

Sista köpet i morse av 120k HH poäng gav mig en ca.kurs på 1HH=4,5-4,6MR

Helt perfekt saldo nu av både RR och HH poäng inför kommande upplevelser. Nu hoppas jag bara att vi får resa normalt snart igen. Florida i C bokades också igår till nästa vår så nu hålls alla tummar.
 
Någon som har hört något , nu när X2 kampanjen slutar om någon vecka ? Hann precis tanka upp i MR efter ett par veckor i Spanien
Vet de har spenden nu men tänker att resor/flyg inte är normalt igen före 2021-22 så var det kanske annat på gång? Förlängning av X2 våra trevligt
 

Xpressen

Medlem
Någon som har hört något , nu när X2 kampanjen slutar om någon vecka ? Hann precis tanka upp i MR efter ett par veckor i Spanien
Vet de har spenden nu men tänker att resor/flyg inte är normalt igen före 2021-22 så var det kanske annat på gång? Förlängning av X2 våra trevligt
Kampanjen tog slut 20 juli, åtminstone för mig.
 

M.K

Medlem
@bvs trevligt att det fungerar utan strul. Amex är generellt vanligtvis utmärkta på detta enligt mig.

Jag är tyvärr långt ifrån då jag befunnit mig mycket utomlands efter 1 augusti och motivationen saknas att använda Amex efter att 3x försvann.

Inte ett enda köp i utländsk valuta har det blivit ser jag på mina räkningar. Dock massor av trevliga points på andra kort. Normalt hade jag kommit långt vid det här laget.
 
  • Gilla
Reactions: hco

Tonton

Medlem
nu påminner det mer om en kopia på de
SAS brandede korten fast utan voucher ...

Nja - det där tycker jag är att ta i.

Först och främst så är det inte Eurobonuspoäng du tjänar, utan MR. Bara det ger det en flexibilitet på en helt annan nivå. Förutom det så finns det andra förmåner att ta del av, som de SAS-brandade kreditkorten (Både Amex och Mastercard) inte erbjuder.
 
Toppen