Amex Platinum: Konsert med Ola Salo och lansering av metallkort 21 maj 2019

Diskussion i 'Kreditkort' startad av Thornado, 29 April 2019.

1. Thornado

Thornado Medlem

Det har dykt upp ett nytt event i Amex NU-appen. En lanseringskonsert för Amex Platinum i metall med Ola Salo på Cirkus i Stockholm.
    Tisdag 21 maj, 19.00-21.15. Kvällen inleds med snittar och dryck. Fredrik Sauter (Amex) talar 20.00, konsert med Ola Salo 20.15.

Gratis för Platinuminnehavare och en gäst, men om man inte kommer så måste man avboka 24h innan, annars kan man bli debiterad 500 kr per person som inte dyker upp.

2. Tonton

Tonton Medlem

Jag +1 är anmäld :)

Thornado gillar detta.
  3. simon_says91

simon_says91 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Då ses vi där, anmäld + 1

Tonton och Thornado gillar detta.
  4. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Också anmäld. Utan +1 dock. Oklart om detta kan läggas till på efterhand.

5. simon_says91

simon_says91 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Lägg till +1 på en gång istället och sen avanmäl 1 person närmare inpå om ingen hakar på!

Cremant gillar detta.
  6. BAS

BAS Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag var inne för att boka direkt när jag fick en avisering från appen kl 10:02 Då var det fullbokat! Ställde mig i kö för avbokningar...

Nu när jag såg denna tråden så gick jag in i appen och testade igen. Nu finns det minsann platser! Konstigt.

7. lilydock

lilydock Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är det bara jag som funderat på inbjudan som säger ”kvällen inleds med snittar och dryck” för att i slutet ange ”endast sittplatser och garderob ingår”?

Vet inte om jag orkar pallra mig dit över en timme innan showtime om jag inte får nåt gött i magen :)

8. Cremant

Cremant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag +1 är anmäld och kommer!

9. NTA

NTA Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Haha, ska dem ta betalt för snittar? Platinum är urvattnat...

10. Tonton

Tonton Medlem

Jag tror du överanalyserar. Det har de aldrig gjort tidigare, och gjorde inte heller på eventet förra veckan. Helt enkelt bara lite otydligt skrivet.

jerixon gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!