Senaste nytt

Amex Platinum: 2500 kr att handla mat för

M.K

Medlem
Ja samma här med riskspridning, brände några miljoner MR dock under kampanjen ner till noll och har redan massor av Eb och olika hotellpoäng.

I mitt fall är det därför lämpligt att bygga upp MR saldot igen i brist på andra alternativ.

Allt kan hända men att Amex går i KK, då ska det vara riktigt illa då t o m Norwegian har nio liv.
 
D

Deleted member 30163

Guest
Tycker också att MR är ett bra sätt i sig att sprida riskerna, så häller med. Men jag har kör en hel del sas Online Shopping förra året (som nu är "nerlagt" Jan ut) som gett bra poäng. Har också spenderat lite på Amex Elite som gett poäng och två vouchers (båda inom 30 dagar)

Så en hel del EB, och resten MR + en del "fintec" spend.
 

Matore

Medlem
Ska skaffa Platinum men detta lär inte gälla nya medlemmar?
Brukar de ha ytterligare drive efter ett tag för de som inte nappat? Tänker som det var på Uber Eats.
 

taxvalp

Medlem
Ska skaffa Platinum men detta lär inte gälla nya medlemmar?
Brukar de ha ytterligare drive efter ett tag för de som inte nappat? Tänker som det var på Uber Eats.

Jag motsäger delvis mitt tidigare inlägg men i villkoren står inget om att man måste ha haft kortet en viss tid såvitt jag kan se och det ligger öppet i appen. Om du ändå ska skaffa kortet så testa och rapportera!
 

taxvalp

Medlem
Hur länge gäller erbjudandet?

Handla senast 18 juli!
52FD33DE-BAF8-4643-A329-518ADBC49E84.jpeg
 
D

Deleted member 30163

Guest
Ska skaffa Platinum men detta lär inte gälla nya medlemmar?
Brukar de ha ytterligare drive efter ett tag för de som inte nappat? Tänker som det var på Uber Eats.
Så enda anledning till att skaffa kortet är att snylta på erbjudandet? Ehhh
 
Ser dock nu att nån annan i tråden skriver att man måste haft kortet när mailet gick ut... :(
Är dock inget som anges i villkoren, det enda kravet är att registrera ditt kort via chatten (iom att du inte har fått något mejl). Kan väl visserligen anses "icke-exklusivt" av Amex att tillhandahålla detta till alla istället för enbart oss trogna användare, men i dessa tider får man väl vara glad för att det även gäller befintliga och inte enbart nya kunder...
 
Toppen