Senaste nytt

Amex Platinum: 2500 kr att handla mat för

NyfikenGrau

Medlem
På tyska Amex Platinum fanns även Mediamarkt online med som inköpsställe, blev ett utmärkt tillfälle för mig som egentligen är helt ointresserad av prylar att slå till på en sån där Dyson-fläkt för att se vad de går för (läs: ursäkt för att trycka upp spenden för att snabbare nå MR-välkomstbonusen) :D

Hur som helst är jag toknöjd med kortet, klart bäst av alla som finns i Tyskland (säger inte så mycket kanske). Funderade länge på tipset från eminente kortgurun @Berglund om holländska FB Amex Plat-kortet, men 90 000 MR välkomstbonus (= t.ex. 72 000 Eurobonus-poäng) avgjorde saken.
 

taxvalp

Medlem
Gick inte för en vän att göra. Gick heller ej efterregistrera för kampanjer på elite kortet. Beror väl helt och hållet på vilken handläggare du hamnar hos gissar jag...

Det vore ju århundradets signup-bonus om det funkade och Amex skulle säkerligen göra reklam för det i så fall. Tycker att det känns tydligt riktat till oss som troget stannar kvar.
 
Det vore ju århundradets signup-bonus om det funkade och Amex skulle säkerligen göra reklam för det i så fall. Tycker att det känns tydligt riktat till oss som troget stannar kvar.
Precis... Annars skulle man ju kunna skaffa kortet och signa upp för att ta del av dessa generösa kampanjer för att sen avsluta... Utgår (och hoppas) att det gäller endast för oss trogna innehavare.
 
D

Deleted member 30163

Guest
10k för Centurion. Såja
synd man inte får mail från amex och experience appen är tom :(

Platinum haft betydligt bättre erbjudanden än Elite trots en ganska likartad prissättning av korten.
Tycker nog inte att prissättningen och de erbjudanden är jämförbara. Ett kort har en stark koppling till SAS och dess produkter, det andra har det inte alls.
 
Last edited by a moderator:

John Rambo

Medlem
B908A26B-3D2C-4277-B8DD-4C34FADA3557.jpeg


Nu kom den även i appen.
Otrolig kundvård det här!
 
Toppen