Senaste nytt

Amex Platinum: 2250 kr att handla mat för

Xpressen

Medlem
Jag har inte heller fått något mail. Gick in och kollade under ”marknadskommunikation” inloggad i webbläsare, där hade jag nej i tryckt både på e-post och post. Kan vara så för fler och därför det inte kommit något mejl.
D07A2C66-C870-4E36-8294-C1F796BE845A.jpeg
 

GOTBound

Medlem
När jag var ute och hämtade morgontidningen i more låg det även ett brev som måste kommit med brevbäraren´igår det var direktadresserad till mig, ett brev från AMEX med tjockt glansigt papper och matkasse på framsidan, aha tänkte jag de skickar ett brev istället för mail till mig... när jag väl öppnat vad det en text om hur allt är annorlunda map. Covid-19 och hur AMEX gör saker får sina kunder och att det nu minsann ger dubbla poäng på allainköp *facepalm*.. inget om ord 2 250 kr att handla mat för.

Och nej, jag har fortfarande inte fått något mail från AMEX om detta.

EK
 

M.K

Medlem
En fundering gällande detta då ett antal inte fått erbjudandet, både med betal och kreditvarianten. Har Ni spend på korten? Tidigare med betalvarianten hade jag i perioder extremt låg spend då typ allt förutom hyrbilar kördes genom Elitekortet. Kan det vara en gemensam faktor då kanske andra kör samma taktik nu? Långsökt men möjligt Amex har ett aktivitetskriterium under kampanjen?
 
Last edited:
Jaha nu såg jag att mina inställningar var på "nej" också trots att jag aldrig ens sett den där sidan marknadskommunikation. Ändrade till ja nu men är väl kört..
 

lucasd

Medlem
Chattade med dem, då jag såg att kommunikationen var avstängd (har fått mail tidigare dock). Fick infon om att de skulle skicka ärendet vidare så jag fick ta del av erbjudandet. Det skulle vara aktivt inom 24-48h och jag skulle få en bekräftelse på det.

Får se om det funkar!
 
Jag har pratat med kundservice , sa även att jag aldrig har bokat i et nej till marknad. De ska skicka ut ett Mail till mig i slutet på nästa vecka.
Men alla får nog ringa in och prata med dom helt enkelt..
 
Toppen