Senaste nytt

Amex Platinum: 2250 kr att handla mat för

Renato

Medlem
Sanningen är att jag hade också kryssat för att jag vill inte ha marknads info m.m men efter att ha bett snällt så hjälpte kundtjänsten via chatten mig direkt.

Konstigt att det är olika för olika
 

Attachments

  • Screenshot_20200727-010052_Amex SE.jpg
    Screenshot_20200727-010052_Amex SE.jpg
    35,3 KB · Visningar: 424

Renato

Medlem
Jag har fått in min kreditering sens förut men satt och tänkte om det hade bara funkat att köpa presentkort och få det krediterat. Hade det varit ok?
 

Berglund

Medlem
Jag har fått in min kreditering sens förut men satt och tänkte om det hade bara funkat att köpa presentkort och få det krediterat. Hade det varit ok?
Alldeles självklart, inga som helst problem.

Kortutgivaren ser inte exakt vad du har köpt utan endast var, vilken klassificering den handlaren har och beloppet.
 

Berglund

Medlem
Erbjudandet gäller till den 27 augusti men det finns inga som helst garantier för att nya kort kan läggas till i kampanjen. Man måste anmäla sig till kampanjen före den börjar gälla. Rent teoretiskt kan Amex välja att stänga den anmälan lite när som.
 

KRYSS

Medlem
Jag förstår. Var det en länk eller ett mail som kom till de berättigade. Sitter på telefonen och hittade inte riktigt.

Det här kanske är fel tråd men finns det någon kampanj idag om värvning och fri avgift i x månader?
 
Toppen