Amex lounge på Arlanda (Pontus in the Air)

Diskussion i 'Lounger' startad av palmen, 9 Maj 2017.

1. apknug

apknug Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Loungen skulle ju kunna synca hemsidas öppettider med swedias tavla för avgående flighter på T5 för du blir det ju alltid rätt?

Hehe nu är det fredagkväll........ I alla fall här nere i Thailand! Skål!

ante_77 och Sir Lemon gillar detta.
  2. Hafermann

Hafermann Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det tipset hjälpte föga. Som sagt vänligt bemötande men ändå fel. Sen vet man aldrig vad som ligger bakom att det var så igår. Var därför nyfiken på om det är återkommande.

Sir Lemon gillar detta.
  3. Slipsknut

Slipsknut Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Synd att de inte öppnar tidigare kanske runt 04. Visst väldigt tidigt men flyger man 06 är det trevligt med en frukost innan

Hafermann gillar detta.
  4. Jag brukar hinna med en frukost från att loungen öppnar till flygets boarding ca kl 05.45, med SK1415.
    Eller är jag ovanligt snabb ;)

5. Hafermann

Hafermann Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Samma här.

6. Hafermann

Hafermann Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Eftersom jag framförde kritik i torsdags angående öppettider, så vill jag ge ros idag. Fantastisk personal som fick mig att känna mig mycket välkommen. Samt mycket god fisk till lunch.

jerixon, Sir Lemon, adl.sthlm och 3 andra gillar detta.
  7. Slipsknut

Slipsknut Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Snyggt! Brukar vara där med god marginal och har inte reflekterat över hur snabbt man får in frukosten.
    Dock vill man ju läsa lite tidning luta sig tillbaka och smutta på en kaffe. Men man får göra tvärtom då helt enkelt :)
    Ska prova att vara snabb jag med !

8. Carlos

Carlos Medlem

Nån mer än jag som fick mail om uppdaterade policy angående centurionlounger? Kanske bara gäller för USA kunder?

9. Pontus är ingen Centurionlounge så därmed är inte informationen där helt relevant:
    THE CENTURION LOUNGE - Welcome

Sir Lemon gillar detta.
  10. Carlos

Carlos Medlem

Alright, Det skulle just bli min nästa fråga.

Tack för klarifikationen, då kan man alltså fortsätta njuta av frukost när man väntar på att bagaget ska lastas av.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!