NotRyan
Medlem
Måndags: Kommer till Pontus, killen vid incheckning till loungen säger att det är fullt och att han vill sätta oss i restaurangen, vi är 2 vuxna 1 barn. Jag säger då att vi kan sitta vid de höga borden då sonen gillar kolla på planen så vi väntar hellre.. Tar 10 min innan vi kommer in och det är bara 1 person där?! Däremot fullt med disk överallt… Så han ville sätta oss i restaurangen för att de inte hunnit/velat städa undan! Så dåligt och service under all kritik för inte för att jag vill verka fin i kanten men Vi pratar om Centurion delen/innehavare nu!
Dock var servicen Top-Notch när Lena kom efter sådär 15-20 min, hon var outstanding
Det låter on par med Pontusupplevelsen. Skulle säga skriv och klaga, men det verkar inte hjälpa. Eller säg upp kortet.
Jag håller med @Hachans Klaga, du betalar 35K per år för kortet, då är inte den här upplevelsen acceptabel någonstans!