Senaste nytt

Amex lounge på Arlanda (Pontus in the Air)

Agö

Medlem
Tror inte det, kändes ganska nystekt däremot lämnade potatismoset och såsen en del i övrigt att önska. I synnerhet såsen kändes som den var något som kom färdigt ur burk men några svampar påslängda sist.
Det är väl (kanske) OK som loungekäk men fan, pröjsa nord om 200 spänn på den på restaurangen bredvid. Huva.
 

Nanaki

Medlem
Skulle till Amex-loungen men fick ett nej AMEX Platinum med Eurobonus är inte samma sak som en "vanlig" AMEX Platinum. Och jag kommer inte in i SAS-loungen med SAS Matser Card pga oklar anledning. Ska man byta till vanligt Platinum tro
 

palmen

Moderator
Skulle till Amex-loungen men fick ett nej AMEX Platinum med Eurobonus är inte samma sak som en "vanlig" AMEX Platinum. Och jag kommer inte in i SAS-loungen med SAS Matser Card pga oklar anledning. Ska man byta till vanligt Platinum tro
Det finns inget sas amex platinum. Antingen sas elite eller premium och dessa sas kort ger inte access till Pontus. Bara vanligt platinum och centurion ger access.

Jag som tänkte fel ovan. Scannade boardingpasset men kom inte in. Visade då korten men personalen var lite osäkra på vad som gällde. Jag är ju SAS Eurobonus Silver, men hade betalat för resan med mitt Amex-kort.
Helt riktigt, sas silver ger inte access till sas lounge. Vilka kreditkort du har spelar inte heller roll då inget av dom ger access till sas lounge.
 
Toppen