Senaste nytt

Amex lounge på Arlanda (Pontus in the Air)

Lollet

Medlem
Blev direkt väldigt sugen på köttbullar, synd man inte är i Stockholm oftare :D
Du kanske har närmare till IKEA?

3F436BA8-A44F-4D40-A88E-1B33E05E1CA1.png
 
Kan man göra fler besök i Pontus om man har många timmar att döda? Är det bara ett besök per gång? Annars kanske extrakortsmedlemmen kan ta mig som +1 vid middag 2? Anledningen inte att fula sig utan att det inte finns nån annan lounge öppen sent idag för mig med endast platinum, PP men utan SAS-status..
 

Jonas C

Medlem
Kan man göra fler besök i Pontus om man har många timmar att döda? Är det bara ett besök per gång? Annars kanske extrakortsmedlemmen kan ta mig som +1 vid middag 2? Anledningen inte att fula sig utan att det inte finns nån annan lounge öppen sent idag för mig med endast platinum, PP men utan SAS-status..
Du kan besöka loungen flera gånger per dag.
 
Kan man göra fler besök i Pontus om man har många timmar att döda? Är det bara ett besök per gång? Annars kanske extrakortsmedlemmen kan ta mig som +1 vid middag 2? Anledningen inte att fula sig utan att det inte finns nån annan lounge öppen sent idag för mig med endast platinum, PP men utan SAS-status..
Varför lämna den då? Stanna kvar alla timmar du tänkt... Eller ska du resa på morgonen, komma tillbaka senare och sen in igen för vidare färd?
 
Toppen