Senaste nytt

Amex Elite: Spendera 15k, få 15k extra poäng

Doffart

Medlem
Fick blixtsnabbt ett svar efter att jag bad om att få ta del av kampanjen. Kan jag lita på detta?
 

Attachments

  • D9C222F0-7C14-429F-9E84-6344667DFF2D.png
    D9C222F0-7C14-429F-9E84-6344667DFF2D.png
    183,8 KB · Visningar: 499
  • 7708D958-ACB3-42EB-BD79-4DA8E2FCBDEE.png
    7708D958-ACB3-42EB-BD79-4DA8E2FCBDEE.png
    171,3 KB · Visningar: 480

gneken

Medlem
Ja, just den delen att jag ej behövde ett mail.
Jag fick bekräftat att jag var enrollad. Har inte fått Mail. Får lita på deras ord helt enkelt.

I första kontakt skulle jag få Mail. I andra kontakt sa de att jag skulle hålla ut, men i samma konversation så kollade de även upp om jag var enrollad eller inte. Så då sa de att inget Mail behövs eftersom de såg att jag var enrollad.
 

Doffart

Medlem
Jag fick bekräftat att jag var enrollad. Har inte fått Mail. Får lita på deras ord helt enkelt.

I första kontakt skulle jag få Mail. I andra kontakt sa de att jag skulle hålla ut, men i samma konversation så kollade de även upp om jag var enrollad eller inte. Så då sa de att inget Mail behövs eftersom de såg att jag var enrollad.
Tack för svaret. :)
 

aldrighemma

Medlem
Kan jag lita på detta?
Jag valde att ringa till kundtjänst och be dom lägga till mig (två dagar sedan), dom sa då ett ett mail skulle komma som bekräftelse, och det kom efter lite drygt ett dygn. Jag skulle nog inte lita på dom utan ett mail, eftersom detta verkar gå ut med automatik då man blir anmäld.
 
Jag valde att ringa till kundtjänst och be dom lägga till mig (två dagar sedan), dom sa då ett ett mail skulle komma som bekräftelse, och det kom efter lite drygt ett dygn. Jag skulle nog inte lita på dom utan ett mail, eftersom detta verkar gå ut med automatik då man blir anmäld.
Jag kontaktade både chatten och kundtjänst via telefon. Jag har sedan dess fått 3 mejl om att jag är anmält. Inte så logiskt :)
 

Axxo

Medlem
Jag fick inget mail, dom försäkrade mig om att man inte behövde få ett mail då dom la till mig manuellt. Jag betalade en faktura via Billhop samma dag och två dagar senare så syntes poängen :)
 
Toppen