Senaste nytt

Amex Elite: Spendera 15k, få 15k extra poäng

Bebban

Medlem
Jag hade inte heller rätt ruta kryssad och kan inte minnas att jag någonsin fått valmöjlighet att välja bort utskick. Isåfall hade jag gladeligen kryssat i att jag vill ha mail. Ringde kundtjänst imorse och nu fick jag bekräftat att jag är registrerad för kampanjen. En kampanj som jag inte hade haft en aning om att den fanns om inte fantastiska BC upplyst mig om detta. Tack till alla på forumet som också visar att om vi som trogna kunder står på oss så kan det löna sig!!
 

Thornado

Medlem
Jag har både ett kredit- och ett betal-Elite, och är förstås nyfiken på om det kommer att kunna gå att aktivera erbjudandet på båda korten (för totalt 30k poäng).

Jag svarar mig själv:

IMG_6508.png

Kundtjänst via chat var väldigt snabb och hjälpsam, och det ska visst gå bra att få dubbel bonus.

Fick just återbetalning på en SAS Plus biljett på 6200 kr idag, så nu hoppas jag att det stämmer att "återbetalade transaktioner" inte räknas in total spend för detta erbjudande.
 

AndersSt

Medlem
Villkoren är rätt tydliga att extrakortet inte räknas mot spend.

Jag fick ju aldrig det där mailet så jag har inte läst villkoren för just denna kampanj. Jag utgick bara ifrån de allmänna villkoren för extrakort och poänginsamling.

"Fördelarna med att ha ett extrakort är att alla poäng som din extrakortmedlem tjänar samlas på ditt konto samtidigt som din extrakortmedlem får ta del av många av dina kortförmåner."
 

danielhog

Medlem
Jag fick ju aldrig det där mailet så jag har inte läst villkoren för just denna kampanj. Jag utgick bara ifrån de allmänna villkoren för extrakort och poänginsamling.

"Fördelarna med att ha ett extrakort är att alla poäng som din extrakortmedlem tjänar samlas på ditt konto samtidigt som din extrakortmedlem får ta del av många av dina kortförmåner."
Villkoren är postade i tråden typ 16 gånger :)
 

Axxo

Medlem
Mina föräldrar blev tidigare nekade till Erbjudandet då dom inte valt att kryssa i rutan för marknadsföring online men jag prova åt dom nu Igen och dom skulle lägga till dom manuellt. Chatten funkar jätte bra, snabb service.
 

pycko

Medlem
Otroligt snabb service via chatten. Hade inte fått något mail men 3 minuter efter att jag skrivit till dem var allt löst.
 
Toppen