Senaste nytt

Amex Elite: Spendera 15k, få 15k extra poäng

Mirakaz

Medlem
Samma här.

3fe69ae9c72486ea5ba44cf339eaf805.jpg
 

OnTheRoad

Ny medlem
Slog på inställningen idag, kontaktade support via appen och fick erbjudandet bekräftat - kul!

Tack för tipset, allihopa :)
 

ldmnt

Medlem
Har alltid valt att velat ha all sort information och erbjudanden via alla kanaler, men av någon anledning var bocken för epost inte vald för mig heller. Gick att lösa genom kundtjänst, så förhoppningsvis dyker ett mail upp imorgon.

Tack för tips!
 

dino_81

Medlem
Har alltid valt att velat ha all sort information och erbjudanden via alla kanaler, men av någon anledning var bocken för epost inte vald för mig heller. Gick att lösa genom kundtjänst, så förhoppningsvis dyker ett mail upp imorgon.

Tack för tips!
Samma för mig. Mycket tillmötesgående kundtjänst via chat.
 

ante888

Medlem
Samma här, också haft rätt ruta kryssad men inget mail. Ringde igår och fick beskedet att de skulle lägga till mig och att jag skulle få ett mail. Fortfarande inte fått ett mail.

Och nu kom mitt mail om att Amex bekräftar att jag är registrerad för kampanjen.
 

Thornado

Medlem
Ni som fått mail (alternativt fått det aktiverat via kundtjänst), vilken typ av Elite-kort har ni? Kredit/betal/båda?
Jag har både ett kredit- och ett betal-Elite, och är förstås nyfiken på om det kommer att kunna gå att aktivera erbjudandet på båda korten (för totalt 30k poäng).
 
Toppen