Senaste nytt

Amex Elite: Spendera 15k, få 15k extra poäng

Berglund

Medlem
En kompis blev dock ej hjälpt av chatten
Då förklarade han fel eller hade otur med kundtjänsttombolan. Chatten har tvärtom visat sig vara mycket hjälpsam på sistone och både kan och bör därför rekommenderas. Jag själv är ett utmärkt exempel som blivit ansluten till erbjudandet för både Platinum och Elite direkt via chatten under den senaste veckan. Inga problem alls, fungerade tvärtom väldigt smidigt!
 

Robert flysas

Moderator
Då förklarade han fel eller hade otur med kundtjänsttombolan. Chatten har tvärtom visat sig vara mycket hjälpsam på sistone och både kan och bör därför rekommenderas. Jag själv är ett utmärkt exempel som blivit ansluten till erbjudandet för både Platinum och Elite direkt via chatten under den senaste veckan. Inga problem alls, fungerade tvärtom väldigt smidigt!

Precis, ibland otur (han jobbar på bank så han vet hur man gör) men han fick erbjudandet efter sitt samtal. Chatten är bra då den är dygnet runt också. Vissa riktigt personliga, som senast när jag fick en hälsning från Bombay efter löst ärende :)
 
Chatten löste det för mig. Bekräftade att erbjudandet gäller mig och det kommer ett mail. Samtidigt så tackade dom för jag varit dom trogna med sedan 2009.
 

Samosaguas

Medlem
Chatten löste det för mig. Bekräftade att erbjudandet gäller mig och det kommer ett mail. Samtidigt så tackade dom för jag varit dom trogna med sedan 2009.
Ni som skriver att chatten ordnade det, har ni haft rätt ruta markerad om e-post och ändå inte fått mejlet eller har ni inte haft rutan markerad och ändå lyckats bli tillaga till kampanjen?
 
Ändrade först mina inställningar och använde sen chatten. Jag ska vara tillagd i kampanjen. Inget Mail än men förväntar mig att det kommer idag.
 

McFace

Medlem
Ni som skriver att chatten ordnade det, har ni haft rätt ruta markerad om e-post och ändå inte fått mejlet eller har ni inte haft rutan markerad och ändå lyckats bli tillaga till kampanjen?

Jag markerade för utskick samma dag som tråden skapades. Fick först nekande på telefon med hänvisning till att det var för sent, men kundservice på chatten löste det efter kontrollfråga om när jag hade markerat för e-postutskick.

Nu har jag inte fått någon bekräftelse än men samma besked som resten av gänget, dvs "kommer inom 24h".

Det är rätt så irriterande att det ska behöva vara ett lotteri huruvida man får assistans eller inte.
 

JSQ

Medlem
Ändrade att ta emot kampanjer via mail under förmiddagen igår innan kampanjen skickades ut och kontaktade chatten nu som sa att dom lagt in en begäran att jag läggs till i kampanjen och att det skulle vara klart inom 24h och att jag då får mail.

Jag är dock mest fundersam över varför min ruta inte var ikryssad då jag tagit emot mail med kampanjer tidigare, senast i februari i år då det var 25% extra när man bjöd in personer till Amex, och jag har helt säker på att jag inte varit inne aktivt och valt bort det... men men det verkar ju lösa sig ändå :)
 
Toppen