Senaste nytt

AMEX - Dubbel värvningspoäng - ansök senast 5/5-2021

Fredde18

Medlem
Kan se att samma dag som spend-kravet uppnåddes så bokfördes mina välkomstpoäng hos Amex (jag värvades alltså, frun som värvade fick poäng snabbt oxå). Minns inte om det stod något ”poängen betalas ut senast ….” Bra där!
Nu har jag tänkt behålla detta kort, Elite, minst ett år. Tror jag :D
 

Canadien

Medlem
Fick också poäng som värvad direkt efter att spendkravet uppnåtts ser jag. Värvaren fick redan när jag fick mitt kort. Så denna kampanj verkar kört på det normala mönstret, medans den om uppgradering Premium-Elite i vintras inte gav poäng förrän kampanjperioden var slut.
 
Även jag kan meddela att poängen visade sig i appen direkt när spend på för elit nåddes. Min respektive som värvade mig fick också sina poäng direkt vid värvning. Så de blev en riktigt bra poängskörd där för en billig peng
 

Mr Basic

Medlem
Ja det samma satt fint hos Familjen Fredde oxå. Dessutom hade vi ju uppgraderat till elite med 30k poäng-kampanjen strax dessförinnan!
En mer blygsam poängskörd men ändock, 24K poäng för noll kronor. :)
Värvningsbonusen kom direkt vid godkännande och de andra 12K så fort spend-kravet uppnåtts.
 

Matore

Medlem
Jag fick 24.000 i välkomstpoäng 31 maj. Nu i augusti fick jag ytterligare 30.000 i just välkomstpoäng, inte nån värvning. Jag klagar inte, men det måste vara något fel från amex sida eller är det en kampanj jag missat? :)
 
Toppen