Senaste nytt

AMEX Bjud in och få 25 % större belöning (gäller tom 14/3-2019)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gå in på americanexpress.se så står det jättetydlig hur mycket poäng, och för vad, respektive kort ger.

Bifogar print screen från hemsidan - med info om American Express Premium.

bb054639666fe118e1c37b40f7776aa2.jpg



Var hittar du ”upp till 25 poäng per 100 kr”? Aldrig sett tidigare. Det är upp till 30p/100kr som gäller.
På sas Mastercard. 15 sek, 20 utländsk valuta, 25 sas. https://saseurobonusmastercard.se/korten/korttjanst/poang-med-premium/

Men som sagt, finns bättre trådar :)
 

JacobG

Medlem
Är det någon som lyckats värva en vän till AMEX som bor i annat skandinaviskt land? Min kompis är sugen på att skaffa ett Eurobonus AMEX, men han bor i Norge och behöver därför signa upp sig via den norska sidan, men min värvningslänk går bara till den svenska. Eller är det så att det inte finns den typen av samarbete över landsgränserna inom AMEX?

Har försökt hitta svar på denna fråga genom att söka på forumet, men utan framgång.
 

Frisk78

Medlem
Är det någon som lyckats värva en vän till AMEX som bor i annat skandinaviskt land? Min kompis är sugen på att skaffa ett Eurobonus AMEX, men han bor i Norge och behöver därför signa upp sig via den norska sidan, men min värvningslänk går bara till den svenska. Eller är det så att det inte finns den typen av samarbete över landsgränserna inom AMEX?

Har försökt hitta svar på denna fråga genom att söka på forumet, men utan framgång.

Jag hade nog provat att ringa Amex kundtjänst, som jag för övrigt tycker är riktigt bra.
 

palmen

Moderator
Är det någon som lyckats värva en vän till AMEX som bor i annat skandinaviskt land? Min kompis är sugen på att skaffa ett Eurobonus AMEX, men han bor i Norge och behöver därför signa upp sig via den norska sidan, men min värvningslänk går bara till den svenska. Eller är det så att det inte finns den typen av samarbete över landsgränserna inom AMEX?

Har försökt hitta svar på denna fråga genom att söka på forumet, men utan framgång.
Nej man kan inte värva till andra länders amex (mig veterligen).
För att få svenska amex måste man väl vara skriven i Sverige också eller något liknande?
 

Flyer722

Medlem
Är det någon som lyckats värva en vän till AMEX som bor i annat skandinaviskt land? Min kompis är sugen på att skaffa ett Eurobonus AMEX, men han bor i Norge och behöver därför signa upp sig via den norska sidan, men min värvningslänk går bara till den svenska. Eller är det så att det inte finns den typen av samarbete över landsgränserna inom AMEX?

Har försökt hitta svar på denna fråga genom att söka på forumet, men utan framgång.

Kolla runt i tråden, bör funka men inte helt säker. @Berglund lyckades värva mig till holländska KLM platinum. Så det bör gå över landsgränserna.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen