AMEX bjud in och få 25% mer i belöning (gäller tom 4 mars 2020)

Diskussion i 'Kreditkort' startad av SimonXYZ, 18 Februari 2020.

1. SimonXYZ

SimonXYZ Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  2. Canadien

Canadien Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bra timing!

3. Caelus

Caelus Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Perfekt timing. Precis klar med Amex Classic-promon med 30k extra EuroBonus-poäng, lagom att byta kort :D

Gus, Bankiren och jumbooze gillar detta.
  4. AtleFlyg

AtleFlyg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Veckan efter två värvningar..Suck =)

5. Räven

Räven Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Får även ”vännen” 25% extra poäng?

6. Räven

Räven Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kan jag bli inbjuden, få mitt kort och sedan bjuda in min fru och sedan har vi korten tills vi kommit upp i eventuell spend inom 3månader och sedan avsluta det och kassera in 30000 eurobonus poäng till vårat pointsharing konto?

7. Magnus Lindskog

Magnus Lindskog Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja det gäller för båda.

8. Magnus Lindskog

Magnus Lindskog Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Teoretiskt sätt ja. Bjuder du in respektive så blir det 30k poäng till kontot totalt sett. Ifall det är bra att bara behålla kortet till man fått poängen är en annan sak men vet att många gjort på detta vis. Nu säger du ju även att du ska bli inbjuden och isåfall bör det bli totalt 45k poäng om det nu är Amex premium vi pratar om.

9. Räven

Räven Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Toppen! Kommer du ju bli inbjuden av någon här inne så det borde bli 30k poäng till mig då

10. Magnus Lindskog

Magnus Lindskog Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Menar säkert samma sak men blev inte riktigt klok på vad du egentligen hade för kort då du sa kassera efter 3 månader vilket jag tolkade som att ta bort både ditt och din frus kort. Fall det är så att du idag redan har ett annat Amex eller ifall du inte ville ha nått amex alls. För har du redan annat så är det väl bättre att börja med att bjuda in fru och sedan bjuder hon in dig osv så får ni ännu mera poäng =)

Ifallet med att du inte har något idag så:
    Du blir inbjuden --> 15k poäng
    Du bjuder in din fru --> du får 15k poäng och fru får 15k poäng
    30k till ditt konto, 15k till din fru --> totalt 45k tillsammans med point sharing

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!