Senaste nytt

AMEX 2-4-1 deal på Kämp i Helsingfors

charlesswe

Medlem
Hotel Kämp – 2 nätter till priset av 1 natt
Boka nu två nätter till priset av en natt på strålande Hotel Kämp och glöm julstressen med stil.

Förmånen kan bokas 2–3.12.2013 och förutsätter betalning med ett American Express-kort samt bokning via Hotel Kämps kundtjänst tel. 09 5840 9520 eller sales@hotelkamp.fi med koden PROAMEX.

Inkvarteringsperioden gäller t.o.m. 30.4.2014 i mån av tillgång. Förmånen gäller alla rumskategorier. Rumspris från 185 € (frukost ingår ej). Begränsat antal rum. En presentation av Hotel Kämp finns på Hotel Kämp - Hotell Helsinki - The Luxury Collection - Starwood.

American Express - Alla dagar Julafton

Bra deal fär ett riktigt bra hotell!
 

onobond

Medlem
Har varit en del missförstånd om denna amex-kampanj. På andra resesajter har det envist hävdats att man inte får stays/points, vilket man får. Priset inkluderar frukost också. Själv hann jag boka en helg med Premiumrum för 118 €/natt. Är det ett bra pris eller? Ligger hotellet centralt eller?

Som Diamondmedlem i SPG ökar chansen till upgrade till J:r suite med den raten...
 
Själv hann jag boka en helg med Premiumrum för 118 €/natt. Är det ett bra pris eller? Ligger hotellet centralt eller?

Jag tycker der är ett bra pris. 2004 var Kämp utsett till Nordens bästa hotell av amerikanska tidningen Travel & Leisure.
Kämp ligger mitt på Norra Esplanaden som är Helsingfors paradgata - ja mycket centralt.
 
Last edited:

onobond

Medlem
Jag tycker der är ett bra pris. 2004 var Kämp utsett till Nordens bästa hotell av amerikanska tidningen Travel & Leisure.
Kämp ligger mitt på Norra Esplanaden som är Helsingfors paradgata - ja mycket centralt.


Trevligt att du håller med. De båda frågorna var närmast retoriska. Priset var mycket bra i mina ögon, genom att lägga till några få € ökade upgrade-chansen. Normalt räknas avstånd mellan/till städer till dess centralstation. Skulle jag själv definiera Helsingfors mest centrala område till det kvarter där Kämp ligger + två kvarters radie.
 
Last edited:
Toppen