Senaste nytt

Amenity kits i premiumkabiner

Jenkizzz

Medlem
Angående amenity kits i Economy så har jag förutom BA också fått kits med Qatar. Strumpor, tandborste, tandkräm och öronproppar som ligger i en mönstrad "pengapåse", rätt praktiskt. Detta var nog Doha-Melbourne 2010-2011. Använder fortfarande ögonskydden från deras business class ett par år senare. Mycket sköna!
 

Storsteffe

Medlem
Emirates First 2015

DSC_0050.JPG
 

Crille81

Medlem
Någon som har tips om en bra skopåse som man kan packa skor i incheckat bagage?
Funderar på att beställa från Tumi men då är det 1 påse/sko vilket nog är bra egentligen men är ute efter
en i bra kvalité där det får plats 1 par skor.

Någon kan kanske tipsa om någon som är bra från något Amenity Kit? Mamma har en vinröd SAS EuroClass
som hon inte släpper ifrån sig som är väldigt bra :)
 

agehall

Medlem
Det var väl en av de saker som var bra med AirFrance - de hade vettiga skopåsar. Med betoning på "hade". SAS hade också bra skopåsar, men bara i Economy Extra ojmr. Jag är osäker på om jag har några kvar, men jag kan kolla.
 

Crille81

Medlem
Det var väl en av de saker som var bra med AirFrance - de hade vettiga skopåsar. Med betoning på "hade". SAS hade också bra skopåsar, men bara i Economy Extra ojmr. Jag är osäker på om jag har några kvar, men jag kan kolla.

De som SAS har i SAS Plus nu är ett skämt tyvärr... Kolla gärna och skicka ett PM. Har säkert något från Tumi till dig :)
 
Toppen