Alkoholfria flyg

Diskussion i 'Övrigt' startad av MarcusC, 17 Mars 2012.

1. Glöm inte PIA(Pakistan International Airlines). ;) De flyger från Oslo och Köpenhamn, väl?
    Eller Iran Air för dem som vill flyga till/från Arlanda. :eek:

2. Glenn E

Glenn E Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Själv har jag inga barn så jag vill inte ha några skrikande ungar på planet. Men man kan inte få allt.:cool:

2 personer gillar detta.
  3. Svenska73

Svenska73 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Glenn, det är därför flighten inte kan vara alkoholfri. Med lite Whiskey så sover de så gott och piper inte.

1 person likes this.
  4. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Alternativt så dricker man själv upp whisky:n och sover gott. Då slipper man även andra jobbiga element ombord.

2 personer gillar detta.
  5. Gnopps

Gnopps Medlem

Land:
    Finland Finland
    Jag har hört bekanta säga det här, men då mest när vi pratat om charterflyg.

Själv använder kör jag alltid en gin & tonic innan maten + en eller två miniflaskor rödvin som måltidstryck för att sova över Atlanten i ekonomiklass.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!