Senaste nytt

Airline-Empires (Flygbolag Simulation)

Gnopps

Medlem
Snälla börja inte! Jag har redan lagt för mycket tid på sådana här spel.

För 5-10 år sedan fanns det en tysk flygbolagssimulator som jag spelade mycket, vet inte vad som hänt med den sedan.
 

Palazzi

Medlem
Jag har startat Palazzi Air där vi routar turer från Athen till British Indian Ocean Territory via hubben ADD. Inte helt oväntat existerade den turen inte innan :p

Gamla sunkiga plan jag aldrig skulle sätta mig i är vad vi kör med också... Linjerna har omsorgsfullt valts med hänseende till hur långt mina gamla skitplan orkar flyga på full tank, hahaha:rolleyes:

Nu är det bara att vänta på att stålarna rullar in:cool:
 

Miljon3

Medlem
Skrivet av Palazzi
Jag har startat Palazzi Air där vi routar turer från Athen till British Indian Ocean Territory via hubben ADD. Inte helt oväntat existerade den turen inte innan

Gamla sunkiga plan jag aldrig skulle sätta mig i är vad vi kör med också... Linjerna har omsorgsfullt valts med hänseende till hur långt mina gamla skitplan orkar flyga på full tank, hahaha

Nu är det bara att vänta på att stålarna rullar in
Ha Ha Ha
 

agehall

Medlem
Har någon mer än jag en erfarenhet av Airlineempires.com. jag har ett bra flygbolag där. om ni har flygbolag kommentera. om ni börjar med detta spel ta värld R5 och gå med i Business Alliance.

Onda människa! Nu är jag ju fast! Grrr! Två beroenden som kräver access till internet är inte bra när man reser mycket...
 
Finns nu på R1 med en DOP på 139K. Dock denna "civilization" är ju utdömd redan då det finns inga strejk, korruption, politiska begränsningar och annat.
 

Palazzi

Medlem
Jag har redan lagt av....medan tid fanns:p Nej, men ärligt talat var spelet inte riktigt min grej.... Det där med kontinuitet och uppföljning passar inte riktigt in i min livsstil ;)
 

Dr. Miles

Expert
Jag har redan lagt av....medan tid fanns:p Nej, men ärligt talat var spelet inte riktigt min grej.... Det där med kontinuitet och uppföljning passar inte riktigt in i min livsstil ;)

Inte undra på att ditt flygbolag inte gick så bra med tanke på val av rutter och flygplansmodell. :p
 
Toppen