Senaste nytt

Air France Premium promotion

sigbjod

Medlem
Hittade bara erbjudandet när jag var på den franska sidan.
Från Paris verkar det gälla.
Bra rabatt. Sökte godtyckligt på NY först o hittade en biljett för 1800 Euro. Erbjudandet har flyg från 979Euro till New York.

Tilbudet gjelder fra Paris for reise mellom 13 mai og 16 juni 2013, og må bestilles før 11 mars 2013. Må være borte natt mellom lørdag og søndag. Maks opphold 1 måned.

Enkelt å finne CDG-JFK i A til 979€. Fra ARN for samme datoer koster 1407€ med ARN-CDG i W. Klasse A gir 100% til FB (=7280 miles), klasse W gir 200% til FB (=3704 miles for ARN-CDG t/r eller 10984 miles total). For CDG-JFK tilsvarer det 13,4 cpm og ARN-JFK 12,8 cpm.

Oj .Trodde inte det gick o flyga så billigt.

Ja, det er mulig! :) Jeg har sett mange billige reiser ex-BUD med både AF og KL. Hvis du er fleksibel, så åpnes mange muligheter når du starter reisen med AF fra ikke-hub. Kanskje neste billige reise med AF i Premium Economy blir fra ARN, GOT eller OSL?

PS: beklager svar på norsk, men min svensk er sådär. ;-)
 

isv97tkn

Medlem
Stämmer bra Sigbjod. Kollade priser ut från Sofia. Därifrån går det att flyga eco prem från 704 euro till nyc.
20 % off på business till nyc. 1800 euro. ( kanske inte är så billgt )
 

agehall

Medlem
Stämmer bra Sigbjod. Kollade priser ut från Sofia. Därifrån går det att flyga eco prem från 704 euro till nyc.
20 % off på business till nyc. 1800 euro. ( kanske inte är så billgt )

PV priset är bra. Businesspriset är inte jättebra imho, med tanke på att man måste repositionera först.
 

sigbjod

Medlem
Stämmer bra Sigbjod. Kollade priser ut från Sofia. Därifrån går det att flyga eco prem från 704 euro till nyc.
20 % off på business till nyc. 1800 euro. ( kanske inte är så billgt )

Har du eksempel på dato? Billigste jeg finner på AF.fr er 1178€, og med ITA finner jeg SOF-CDG i W, CDG-NYC i A, NYC-CDG i Z og CDG-SOF i J til 1535€.. :confused:
 
Toppen