Senaste nytt

Air France börjar sälja lågprisbiljetter

nilsson

Medlem
Jag hoppas att inte Mini-biljetterna dyker upp som enda alternativ, som economy attractive fare har en tendens att göra idag t.ex. när man bokar multi-city-biljetter.
 

Palazzi

Medlem
Jag hoppas att inte Mini-biljetterna dyker upp som enda alternativ, som economy attractive fare har en tendens att göra idag t.ex. när man bokar multi-city-biljetter.

Du kan vara lugn! Jag har redan testat på ett 20-tal linjer! Vad jag förstår går det inte ens att boka multi-city i "mini". Bara point to point, till att börja med :)
 

nilsson

Medlem
Du kan vara lugn! Jag har redan testat på ett 20-tal linjer! Vad jag förstår går det inte ens att boka multi-city i "mini". Bara point to point, till att börja med :)

Det lät annars som ett lätt sätt att bli av med FBP. Undrar hur många som lämnar AF p.g.a. sitt företags resepolicy som en följd av detta?
 

Air France/KLM

Företagsrepresentant
Jag har fått bekr från Flying Blue att minipriser inte kommer ge några FB miles. Detta är den information vi har idag och jag har svårt att se det ändras...
 

agehall

Medlem
Lite lömskt av dem tycker jag. Om man vill ha med en väska är biljetten €10 billigare R/T än en "riktig" fare där man får (lite) poäng...
 

Alf

Medlem
Funkar inte alls bra att boka. Jag behöver två platser 25 dec och jag får upp ett pris på 4918 per person för en enkelresa. Jag so tyckte det här var riktigt bra eftersom jag skall ansluta till en bonusresa där jag bara behöver sträckan ARN-CDG.
 
Toppen