pqvst
Medlem
Jag har en EuroBonus award resa bokad som börjar om ca 10 dagar. Ett av mina segment är med Air China (PVG-FRA). Jag gjorde bokningen 4 dagar sedan. Innan jag bokade gick det att hämta seat map för flighten. Efter jag bokade (ren slump?) så gick det inte längre att hämta seat map. Jag ringde SAS och frågade om de kunde välja plats åt mig. Det gick inte. Sen ringde jag Air China och de kunde heller inte få fram seat map Det går fortfarande inte att få fram genom ExpertFlyer heller...
Alla jag har pratat med (inkl. Tallinn igen igår) säger att flighten ser OK ut annars. Även om min flight är i slutet av december så börjar min resa ganska snart. Så jag vill helst ändra mina resa innan dess om jag tror det kan bli problem...
Vad tror ni? Varför går det inte att hämta seat map?
Alla jag har pratat med (inkl. Tallinn igen igår) säger att flighten ser OK ut annars. Även om min flight är i slutet av december så börjar min resa ganska snart. Så jag vill helst ändra mina resa innan dess om jag tror det kan bli problem...
Vad tror ni? Varför går det inte att hämta seat map?