Senaste nytt

Air Canada Signature Suite Toronto: några reflektioner

Senator

Moderator
Nu dags för middag. Svåra val, men bortser jag från den lilla drinkmissen (i mitt tycke) är servicen här exceptionell

5f5863b81ee4e4b1c39197acb36b5d9b.jpg


082cad1736f7d85ae9dbf822aaaba6fa.jpg


944a7850ff0cafbcc8d45161cc046be2.jpg
 

Vixit

Medlem
Finns det planer att erbjuda Signature Suites utanför YYZ? Själv reser jag mestadels till Montreal, nästa tripp är kommande vecka - Signature Class direktflyg hem (HON-run till trots), men det finns ”bara” Maple Leaf Lounge i YUL :(
 

Senator

Moderator
Finns det planer att erbjuda Signature Suites utanför YYZ? Själv reser jag mestadels till Montreal, nästa tripp är kommande vecka - Signature Class direktflyg hem (HON-run till trots), men det finns ”bara” Maple Leaf Lounge i YUL :(

Men den är rätt trevlig kan jag tycka. Vet ej om det skall rullas ut till YUL och YVR.
 

Mr Carter

Medlem
Alla mina tidigare resor till Nord Amerika har alltid gått till USA men nu bär det av till enbart Kanada och jag kommer då att flyga med Air Canda long haul för första gången. Älskar det här forumet, tror inte jag hade tänkt på att denna lounge funnits om jag inte varit medlem här. Vid tidigare besök i Toronto och Montreal har jag ju besökt Maple Leaf Loungerna men ser nu fram emot att besöka Signature Suite. Förra veckan var jag i Uniteds Polaris lounge på Newark för andra gången men det verkar som att Signature Suite är lite bättre, iaf när det gäller restaurangen. Ser fram emot att prova denna lounge och Air Canadas Business class på deras B787-900.
 
Toppen