Air Canada 787-9 Toronto - Los Angeles (YYZ-LAX)

Diskussion i 'Reserapporter' startad av Andreas Ekman, 20 Augusti 2017.

1. Andreas Ekman

Andreas Ekman Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Japp stämmer nog, var totalt caos och då skulle vi ändå bara droppa väskan men var ändå tvugna att vänta i kön där nästan alla skulle ombokas. Men vi hade tur som bara fick en liten försening på någon timme och kom fram till YYZ ialla fall.

Vi kommer också försöka undvika BOS-YYZ igen. Det lilla väntrummet för 3 bryggor som dom använde var ju ett skämt :eek:

2. rvarttinen

rvarttinen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Trevlig och inspirerande rapport!

Andreas Ekman gillar detta.
  3. spritfet

spritfet Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Trevlig rapport! Flög själv Air Canada FRA-YYZ B777 och YYZ-ZRH B787 för ett par veckor sedan. Delar tyvärr inte din entusiasm om Air Canada fullt ut; maten och stolen gillade jag men service och Champagne var inget vidare.

Håller med, business check-in på YYZ var otydligt samt i mitt fall var fast track rätt kass då alla med special needs gick i samma kö.

Moco och palmen gillar detta.
  4. Andreas Ekman

Andreas Ekman Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Okej, ja servicen kan ju diffa en del beroende vilka personer som jobbar och dagsform. Vi dricker ju inte champagne så det lägger jag inte så stor vikt vid hur den är. Då är själva platsen och maten viktigare för mig.

5. spritfet

spritfet Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    För ditt ändamål, YYZ-LAX, har jag svårt att tänka mig att det finns bättre val än Air Canada 787 men i mitt fall, Europa-Kanada, kommer jag testa något annat i framtiden.

6. Smuffe

Smuffe Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Grym rapport! Tack för att du delar med dig och inspirerar oss. :)

7. Bridgeman

Bridgeman Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Mycket trevlig läsning.. :)

8. Wendestam

Wendestam Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Väldigt trevlig läsning! Har bara provat 777-300 (business mellan Toronto-London) så detta gav mersmak :)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!