Aeroflot lanserar Business Class Suites med dörrar för Airbus A350

Diskussion i 'Skyteam' startad av toer00, 12 December 2019.

1. toer00

toer00 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jönsson, Lagerman och Resenären gillar detta.
  2. pep, toer00 och Berglund gillar detta.
  3. apknug

apknug Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fasen vad snyggt. Det ser brett o fint ut också.

Undra hur mycket färre säten man får in där jämfört med SAS etc lösningen?

Last edited: 12 December 2019
    toer00 gillar detta.
  4. Letade runt lite på internet och ska man tro källan så blir konfigurationen på Aeroflot. 28 fully flat business class seats, 24 premium economy, 264 economy seats

Jämfört med SAS a350. 40 business, 32 SAS Plus, 228 ekonomi.

toer00 gillar detta.
  5. toer00

toer00 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Resenaren55 gillar detta.
  6. Canadien

Canadien Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    4 platser mindre i kabinen framför galley.

7. Alf

Alf Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det ser ju väldigt trevligt ut. Synd bara att det är ett ryskt flygbolag med allt vad det innebär på service runt omkring och markservice. Servicen på deras flyg lär ju vara bra vad jag läst.

8. JoelG

JoelG Medlem

Har inte åkt long haul med Aeroflot men så väl flertal gånger till/från Moskva. Servicen på Arlanda är effektiv och alltid fått positivt svar på frågan om nödutgångsplats finns tillgänglig. Finns en Aeroflot-tjänsteman på Arlanda som verkar jobba årets alla dagar. Har alltid varit på plats när jag rest och har mycket god servicekänsla.

På Moskva Sheremetyevo (SVO) så är det ganska stor risk för bussgate då det är en grötig flygplats. Men Aeroflot business lounge (kan nås med Priority Pass) tycker jag levererar. Det som är minus är ju visumfrågan. Blir det strul så blir man kvar i terminalen om man inte har transitvisa. På mina 10 flighter så har jag kommit i tid varje gång.

toer00, palmen och Nirster gillar detta.

9. Sam Chui har gjort en video om visningen av Aeroflots nya a350-900 där dom bland annat går igenom den nya Business class stolen!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!