Senaste nytt

Aegean vad i h-e (efterregistrering av miles)

Matsson

Medlem
Ber om ursäkt om min något burdusa ironi upplevs som förolämpande. Har inga problem att uppnå EBG men vill även kolla effektiviteten hos aegan. Sannolikt beror min returned mail på att de iinte kan ta emot filstorlek. Skall ringa på torsdag och be att få faxa istället.
Förövrigt hoppas jag att Grekland klarar at behålla euron, samt att även vi går med av långsiktigt stabila ekonomiska skäl. Dessutom finns en gemensamnskyldighet att avhjälpa svårigheter i alla EMU länder
 
Last edited:

mmatsie

Medlem
Nu är jag lite otålig men.... Hur många dagar brukar det dröja för Aegean att registrera poäng från *A, i detta fall SK.

Någon som har erfarenhet?
 

palmen

Moderator
Mina krediteringar från United tog ca 3 arbetsdagar.
Min flygning med SAS krediterades till United av någon anledning trots att alla andra flyg på samma bokning gick till Aegean
 

E.K

Medlem
Jag flög med Ethiopian och hade A3 inlagt så milen skulle komma per automatik trodde jag!
Efter ca två månader använde jag online efterregistreringen och vill minnas att det tog nästan en månad efter det att få milen registrerade.
Lite OT: Lufthansas Miles & "Less" påpekar att man skall vänta en månad innan man använder efterregistrering.
 

NyfikenGrau

Medlem
Nu är jag lite otålig men.... Hur många dagar brukar det dröja för Aegean att registrera poäng från *A, i detta fall SK.

Någon som har erfarenhet?

Rätt färsk erfarenhet eftersom jag började samla på Aegean-kortet i november och nådde guld i förrgår, kreditering från SAS har tagit allt från 2 till 11 dagar, vilket också har varit den kortaste resp. längsta krediteringstiden totalt sett.
 
Toppen