Aegean Miles&Bonus intjäningsfrågor tråden

Diskussion i 'Star Alliance' startad av Dr. Miles, 14 Oktober 2011.

1. Budgetresenär

Budgetresenär Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Duger vilken KÖPEbiljett som helst eller måste man vara noga med bokningsklassen även om man betalar med pengar?

2. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är väl ingen som kunnat testa detta än, så du får nog läsa T&C's och se vad som står.

3. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Borde gå bra med vilken köpt biljett som helst, kan inte tänka mig att det är krav på en specifik boknignsklass. Men som agehall säger, du får nog läsa T&C för att vara helt 100 på det.

4. Buffy

Buffy Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har jag missat att man måste flyga 4 segment för att kunna nå G i M&B, är detta en ny ändring?
    Hittar inget om det på deras site.

5. niklaswik

niklaswik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Från och med 24 november är det så. Se Miles+Bonus | Aegean Airlines

6. Buffy

Buffy Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Suck, jag som krediterar M&B de senaste flygningarna varav nån var SAS plus.

7. niklaswik

niklaswik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tell me about it! Jag åker till Aten och vänder nu på lördag enbart p.g.a. detta... Har annars en Asienresa bokad i vinter som skulle ha gett mig guld med gamla reglerna. Livet är tufft ibland.. ;)

8. Buffy

Buffy Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vad betalar du? Räknas det som 2 segment?

9. niklaswik

niklaswik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ca 2700 för flyget, plus ca 500 för att ta mig till och från Arlanda... :(

Åker med SAS för att få guld innan nya reglerna börjar gälla. :) Men hade det varit med Aegean skulle det vara två segment. Dock går det inte att ta vändande flyg från det här hållet utan man måste stanna nån natt där. När det blir dags att flyga segment för att behålla guldet tar jag nog en ToR till nån annan grekisk destination via Aten så blir det ju 4 segment direkt. :) Kan passa på att ta lite semester där nere i samma veva.

10. pierre svensson

pierre svensson Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    hur många poäng hos aegean ger en resa med lufthansa göteborg - Rio de janeiro bokningsklass Q och L

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!