Senaste nytt

Aegean Miles&Bonus användningsfrågor tråd

intuition

Medlem
Enligt rapporter på ett annat forum har Aegeans bokning varit konstig sedan någon månad tillbaka, och att den inte längre verkar kunna boka förbindelser.
 

cantona

Medlem
Äntligen kom svaret:

Dear Mr. K

Thank you for contacting us.

In this case you may contact our call center department at +30 210 6261222, operating 24/7 and state the issue. My colleagues will check the availability for award ticket and proceed with the issuance without the service fee.

We remain at your disposal for any further clarification or future communication.

Yours sincerely,
XX
 

intuition

Medlem
Jag kanske är lite cynisk, men det svaret säger ju ingeting om att det skulle gå att boka mer än ett ben per resa. Bara att de avstår från avgften för manuell bokning. Rapportera gärna tillbaka om du lyckas ringa in och boka en resa med layover, eller om det faktiskt är så att även kundtjänst bara kan boka en-bens-resor.
 

cantona

Medlem
Jag kanske är lite cynisk, men det svaret säger ju ingeting om att det skulle gå att boka mer än ett ben per resa. Bara att de avstår från avgften för manuell bokning. Rapportera gärna tillbaka om du lyckas ringa in och boka en resa med layover, eller om det faktiskt är så att även kundtjänst bara kan boka en-bens-resor.
Jag vet men man får ha tålamod med Grekerna ibland ;)
 
Jag fick ett mejl om att Aegean har 30% poängrabatt på awards som är operated by Aegean (ej Star Alliance awards). Har någon hittat något intressant och prisvärt?
 
Toppen