Aegean Miles&Bonus användningsfrågor tråd

Diskussion i 'Star Alliance' startad av Dr. Miles, 28 November 2011.

1. Aviancas LifeMiles debiterar ganska saftig ombokningsavgift på bonusresor. 150 USD per gång.

NyfikenGrau gillar detta.
  2. Budgetresenär

Budgetresenär Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Rea på bonusresor:

"Redeem 30% less miles for all our award flights!

Book your award ticket up until 30/09and enjoy a 30% discount on miles redemption for all our flights up until 28/02! Login now, select “Spend miles” and redeem 30% less miles for whichever destination you wish!

Terms & Conditions:
    The offer is valid for award tickets, for all one way and return flights operated by the AEGEAN and Olympic Air network, which are subject to award seat availability. Valid for travel from 01/10/2019 until 28/02/2020 and for bookings from 16/09/2019 at 13:00 (Greece time) up until 30/09/2019 at 23:59 (Greece time). It is clarified that the 30% discount is not calculated on top of any other offer."

3. igelkotten

igelkotten Medlem

Reser bara med A3 för att göra de 4 legs som krävs för guld, så har därför aldrig haft nytta av deras relativt frekventa realisationer av bonusbiljetter.

4. MangeEricson

MangeEricson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    igelkotten gillar detta.
  5. igelkotten

igelkotten Medlem

Grymt! Status till 23/5/2021 nu.

6. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för den, då är det ingen stress med att flyga in de 4 flighterna jag har kvar för återkvalificering, har 14 månader på mig att fixa det.

Gizmokvack och igelkotten gillar detta.
  7. 090034208

090034208 Medlem

Land:
    Finland Finland
    Min status till 23/5/2022! Undrar om 23.5 blir den nya brytpunkten i fortsättning nu istället för 23.11 som jag och dom flesta haft tidigare?

Edit: After the end of 18 months, the requested period of the member to meet all the necessary ctiteria will be again 12 months
    Så ja, blir 23.5 i fortsättningen för mig!

Last edited: 31 Mars 2020
    palmen gillar detta.
  8. cantona

cantona Medlem

Till 2022!?

9. 090034208

090034208 Medlem

Land:
    Finland Finland
    Ja, 23.5.2022! Återkvalicifierade redan nu 02/2020 till guld. Min period är/var 23.11.2019 - 23.11.2020

cantona gillar detta.
  10. igelkotten

igelkotten Medlem

Grattis! Låter som en bugg haha :)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!