Senaste nytt

Accor Guld via aktieköp - är det värt det?

Jag har mailat Accor sedan mitten maj på mailadressen som uppges: comfi@accor.com
Inga svar, och ingen uppgradering av status. Någon som vet något annat kontaktsätt?
Relationen med Accor har ju inte börjat alldeles lysande...
 
Jag har mailat Accor sedan mitten maj på mailadressen som uppges: comfi@accor.com
Inga svar, och ingen uppgradering av status. Någon som vet något annat kontaktsätt?

Mycket tråkigt. Tyvärr känner jag inte till ett lämpligt alternativt kontaktsätt.

Jag har aldrig fått ett svar från comfi@accor.com, en dag några veckor efter jag mailat dem hade jag bara guldstatus...
 
Gick med i aktieägarklubben och mailade bevis på att jag ägde aktier till comfi@accor.com den 14/6. Inget hände så jag gjorde om hela processen den 3/7, den här gången skrev jag även i mailet att jag ville bli uppgraderad till gold och när jag kollade appen idag hade jag gold.
Mig har de aldrig brytt sig om att varken återkoppla eller ge status. Har skickat in ett ärende till Accors kundtjänst för att se om det händer något den vägen....
 
Alltså den här hotellkedjan verkar ju vara helt uppåt väggarna. Åtminstone deras kundtjänst. Som jag skrev ovan så skickade jag in ett ärende till deras kundtjänst och förklarade att det inte går att få kontakt på något sätt med aktieägarservicen, och att jag vid det här laget har skickat ett 30-tal mail till comfi@accor.com
Efter några dagar får jag då till svar att det enda sättet att kontakta dem är via ett webbformulär. Det enda webbformuläret som jag hittade till aktieägarservice hade jag redan testat så jag frågade efter adressen.
Svaret?
”The contact detail is: comfi@accor.com
Ridå
 

Nemo

Medlem
Alltså den här hotellkedjan verkar ju vara helt uppåt väggarna. Åtminstone deras kundtjänst. Som jag skrev ovan så skickade jag in ett ärende till deras kundtjänst och förklarade att det inte går att få kontakt på något sätt med aktieägarservicen, och att jag vid det här laget har skickat ett 30-tal mail till comfi@accor.com
Efter några dagar får jag då till svar att det enda sättet att kontakta dem är via ett webbformulär. Det enda webbformuläret som jag hittade till aktieägarservice hade jag redan testat så jag frågade efter adressen.
Svaret?
”The contact detail is: comfi@accor.com
Ridå
Har du testat att skicka från en annan mailadress? Din nuvarande adress kan ju ha fastnat i deras spamfilter och då spelar det ingen roll om du skickar 1 eller 100 mail, de kommer ändå aldrig att läsa eller svara på mailet.
 
Toppen