Senaste nytt

Accor A-Club status matchar Flying Blue

Jacob

Medlem
För er som inte hoppat på den tidigare A-Club matchningen så annonserar Flying Blue nu att A-Club matchar motsvarande Flying Blue nivå. Så Flying Blue Platinum till A-Club Platinum, Flying Blue Gold till A-Club Gold osv.

Fram till 31 mars 2012 har de även en kampanj:

From now through 31 March 2012, when you stay at one of the 1,200 participating Accor hotels worldwide, you may earn up to 3,000 Bonus Miles in addition to your regular Award Miles: 500 Bonus Miles for your first stay, 1,000 Bonus Miles for your second stay and 1,500 Bonus Miles for your third stay!
 

Jacob

Medlem
Oj det gick snabbt!! Fem minuter efter jag fyllt i formuläret kommer ett mail att hoppat från A-Club Silver till A-Club Gold. Otroligt!
 

Concorde

Founding Member
Dom matchade på samma sätt i våras. Fick Platinum, men har inte sett röken av ett kort och hittar inte hur man ber om nytt kort online.
 

andreijas

Medlem
A-club ger jag inte mycket för, bodde i shanghai 3 månader förra året på grand mercure hongqiao, inte en poäng ploppade in.
Även om jag bett dem dubbelkolla så alla nummer är korrekta, noll, nada...

Och att efterregistrera e inget vidare trevligt heller! Värdelöst. Men hotellet var trevligt.
 
Toppen