Accelerate September-December 2019

Diskussion i 'InterContinental Hotels & Rewards' startad av PRJml2ENIpiC1e3L, 22 Augusti 2019.

1. PRJml2ENIpiC1e3L

PRJml2ENIpiC1e3L Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    https://www.ihg.com/content/gb/en/offers/accelerate3

Att förnya Ambassador status blir en lätt sak allafall, då kommer de ”bara” kosta 35000 poäng :) annars fanns det inte jättemånga poäng att hämta, ska nog boka om några nätter med points package. För nu blir det andra året som Ambassador vilket ger 10% tillbaka på poäng vistelser

615F4A3A-060D-4C4C-B935-ECB0B3CFE658.jpeg

palmen, MrDollar och Kris gillar detta.
  2. nissefalk

nissefalk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tackar, jag fick en ganska bra, kommer få in 16,400 poäng på en roadtrip i Oktober

Bifogade filer:

Kris och PRJml2ENIpiC1e3L gillar detta.
  3. Kris

Kris Medlem

Land:
    Danmark Danmark
    What!! Jag måste fastnat i en vinkelvolt. Tredje identiska kamonj på raken... Sunkigt värre. :mad: Känns som att de kör vidare i samma hjulspår; höja priset på rewards och försämra kampanjer för intjäning. Minns dagarna när man kunde skrapa in 100k på accelerate...

Screenshot_20190822_074000_com.android.chrome.png

4. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Min är sämst, ett enda offer utan bonus

IMG_1075.JPG
    Hela 1 natt med 1000p
    Yay hoppas Hilton gör detta bättre denna period för IHG får inga stays av mig

Ricci och Kris gillar detta.
  5. Kris

Kris Medlem

Land:
    Danmark Danmark
    OK, jag skall nog inte klaga. Den där var riktigt sunkig!

PRJml2ENIpiC1e3L gillar detta.
  6. Gargamel

Gargamel Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    SmartSelect_20190822-191959_Chrome.jpg
    Verkar ha fått en bättre än de flesta men jag är ny i kedjan. 3 weekends känns tuff med mitt resmönster men de andra känns bra. Skulle ni som har lite mer erfarenhet säg att jag fick en bra promotion?

PRJml2ENIpiC1e3L och Kris gillar detta.
  7. Kris

Kris Medlem

Land:
    Danmark Danmark
    Helt klart bäst i denna lista hittills. Om du är ny med ihg så ger denna mening för att kicka igång din förbrukning. Mer rejäl bonus för 3/4 och 4/4 än vad det "brukar". Kör på!

8. nissefalk

nissefalk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Såg någon annan som fått samma i en tråd på Facebook, tror det var Frequent Miler, IHG hade svarat på den och bett om mer uppgifter , kändes som om det kanske är ett misstag dom gjort som skickat ut denna.

EDIT, det är någon som kopierat Loyaltylobby på samma offer som du gått som IHG har svarat på.

jumbooze gillar detta.
  9. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vore ju trevligt med en utmaning iaf

10. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Jag fick över 100k på förra.
    Denna 40k och uppfylla alla 5.
    Får fortfarande att boka bonus point package, inte bokat det på 2 år men nyttjade det frekvent innan. Jag måste göra 8 stays för att maximera detta och få 40k poäng totalt, inte värt det över huvud taget. Blir nog all in på Hilton istället denna period.

PRJml2ENIpiC1e3L och Kris gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!