Senaste nytt

Accelerate September - December 2017

Ricci

Medlem
Börjar hårt.. 1 sep Holiday Inn LIS flygplats , 2 sep IC-Boston...
Siktar på att ta denna...:p
Då var den klar dock hoppar jag nog över de 2 sista nätterna då de bara ger 12K.
Min var inte så svår denna gång.
upload_2017-12-3_12-46-1.png
 

Kris

Medlem
Då var den klar dock hoppar jag nog över de 2 sista nätterna då de bara ger 12K.
Min var inte så svår denna gång.
Good game! Jag kommer bomma min rejält. Blir svårt att skrapa ihop 28 nätter och dessutom 4 länder, vilket var hundparten av min Accelerate. Landar nog på 20 ihg-nätter eller nått sånt, så inget som är lätt åtgärdat med en exrra stay eller så. Hoppas på en lite mindre mastig accelerate nästa gång.
 

FF#1

Medlem
Hur länge brukar det ta att få in stays till accelerate.
Bodde på en natt med points & cash bara för att trigga den. Checkade ut i torsdags, i lördags kom den in som Non-Qualifying Stay: Discounted Rate 0p i mitt online statement.

Syns dock inte ett spår av den i accelerate, däremot syns renew ambassador vilken jag fixade här om veckan?
Så frågan är hur fort brukar data synkas mellan systemen?
 

DanielKif

Medlem
Då var min Accelerate avklarad med.
34.000 pts av totalt 44.000 avklarade. 6000 ytterligare får jag nästa vecka men 2 nätter i NY skippar jag.
 

FF#1

Medlem
Gjorde som sagt en Points & cash via appen.
Den kom in som som en 0p stay precis som förväntat, fick även 600 välkomstpoäng.

Efter 9 dagar så dök den upp som en "Stay for Less and Earn" i Accelerate men inget annat?
Får man bara för en per stay, eller kan en stay trigga flera rader i Accelerate?

Har inte heller fått min "Welcome back" 3000p som jag har reggat mig för, skumt?

Visst borde en point+cash som räknas som en stay funka även för den?
 

Kris

Medlem
Gjorde som sagt en Points & cash via appen.
Den kom in som som en 0p stay precis som förväntat, fick även 600 välkomstpoäng.

Efter 9 dagar så dök den upp som en "Stay for Less and Earn" i Accelerate men inget annat?
Får man bara för en per stay, eller kan en stay trigga flera rader i Accelerate?

Har inte heller fått min "Welcome back" 3000p som jag har reggat mig för, skumt?

Visst borde en point+cash som räknas som en stay funka även för den?
Remind me again, vad är detaljerna/villkoren för Stay for Less and Earn? Kan inte minnas att jag fått den någon gång. Är det explicit att göra en cash+points-bokning?

Vet inte om det var din fråga, men en stay kan trigga flera moment/rader i Accelerate. Ex. En weekend stay kan kryssa av weekend-del, räknas mot totala antalet nätter och ett av X länder. (Om man nu har dessa alternativ i sin kampanj). Om det är en giltig stay och den uppfyller flera kriterier bör flera "rader" kunna kryssas av. Notera att vissa moment kräver att man både bokar och har sin stay inom kampanjens period. (Vet inte om det gäller aktuellt delmoment)
 

FF#1

Medlem
Remind me again, vad är detaljerna/villkoren för Stay for Less and Earn? Kan inte minnas att jag fått den någon gång. Är det explicit att göra en cash+points-bokning?

Vet inte om det var din fråga, men en stay kan trigga flera moment/rader i Accelerate. Ex. En weekend stay kan kryssa av weekend-del, räknas mot totala antalet nätter och ett av X länder. (Om man nu har dessa alternativ i sin kampanj). Om det är en giltig stay och den uppfyller flera kriterier bör flera "rader" kunna kryssas av. Notera att vissa moment kräver att man både bokar och har sin stay inom kampanjens period. (Vet inte om det gäller aktuellt delmoment)

tack, Har försökt följa alla regler jag har sett men det enda som hände när jag bokade en cash+points = stay for less via appen att den kom upp precis som en sån, inget mer. Hade en vattentät plan för hur jag skulle få in min accelerate men nu vete sjutton.. :)
 
Toppen