A3 - Bredband: Tjäna upp till 35 200 Eurobonuspoäng

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Lars-Johan, 25 Maj 2019.

Tags:
  1. aikelo

aikelo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det var tur man precis hann ansluta sig. Har bara fått månadspoäng 2 ggr innan detta damp ner idag

2. Jag fick mina resterande poäng i klump idag.

Last edited: 15 Maj 2020
    Robert flysas och aikelo gillar detta.
  3. aikelo

aikelo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Samma här, 4160p in på kontot

4. Olle K

Olle K Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bra att man får poängen som en klumpsumma i alla fall. Men vad ska man teckna nästa gång? Jag såg ju fram emot att teckna kampanjen igen. För jag, som nog många här, valde A3 endast för Eurobonus poängen.

5. Once56

Once56 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fick också sms om att poängen var insatta på mitt EuroBonus-konto. Hade får in 80p när jag kollade. Eftersom jag band på två år fr 1/4 borde det vara 23x125p. Nåt blev visst fel.

6. Mr Basic

Mr Basic Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag gick över till A3 första februari (vill minnas att jag signade upp andra januari (2020) så dealen fanns iaf efter årsskiftet.

7. Once56

Once56 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nej,
    jag nytecknade i april 24 mån. bindningstid, bredband 100mb. 15000 p sign up och 125 p/månad i 24 månader. Fått det 15000, men idag kom det alltså 80p!

8. flatwhite

flatwhite Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    A3 lovade 24 x 125 poäng = 3000 poäng (utöver sign up) men jag fick 10 x 125 + 1650 i klumpsumma ikväll = 2900 poäng. Hur man än räknar är 2900 inte jämnt delbart med 125. Det saknas helt sonika 100 poäng.

Totalt sett mycket bra hanterat av A3 men dumt att de inte heller kan följa avtalen ända in i kaklet utan måste/vill/kan lägga fingrarna i syltburken och "göra lite fel".

:( just nu, inte över 100 poäng, men på standardbeteendet. Men det går över.

9. Davvelavve

Davvelavve Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Känns som det blivit ofrivilligt fel för dig? Jag fick 2634 poäng nu och det stämmer på pricken för mig, totalt 18000 poäng.

10. Andreas Nyberg

Andreas Nyberg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sista gången jag litar på supporten , surt man torska 30k p där ‍♂️

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!