A3 - Bredband: Tjäna upp till 35 200 Eurobonuspoäng

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Lars-Johan, 25 Maj 2019.

Tags:
  1. chazzie

chazzie Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nej, det var så att jag har haft A3 sedan de hette T3, om jag inte minns fel sen 2011 eller 2012, men tidigare har arbetsgivaren betalat min internetuppkoppling vilket inte är fallet längre då jag bytt jobb, därav så var månadsavgiften relativt hög med dagens mått mätt för 100/100.

Flyg-Arn och Davvelavve gillar detta.
  2. Flyg-Arn

Flyg-Arn Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Toppen! Fixat här med nu :)

chazzie gillar detta.
  3. flatwhite

flatwhite Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Via e-post nu, A3 avslutar samarbetet med SAS Eurobonus-programmet.

Mr Basic gillar detta.
  4. Mr Basic

Mr Basic Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bra att de levererar poängen till fullo. :)

Edit. Enda skillnaden (under bindningstiden) är väl att drygt 2.000 poäng får ett års kortare giltighetstid när de betalar ut allt på en gång? :rolleyes:

Last edited: 15 Maj 2020
    El0 gillar detta.
  5. Davvelavve

Davvelavve Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Du som kund kommer i samband med detta få dina EuroBonus-poäng utbetalda i förtid i en klumpsumma till ditt EuroBonus-konto enligt avtalet för hela bindningstiden. Du kommer att bli notifierad så snart dina poäng utbetalats, och din tjänst hos oss kommer att fortgå som vanligt och påverkas inte av att A3 lämnar EuroBonus-programmet. Du kan alltså fortsätta att använda dina poäng för framtida resor och andra varor på SAS EuroBonus shoppingportal.

6. zippan

zippan Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Aj aj aj, jag som precis bytt bostad och skulle byta till A3 för poängensskull. Tråkigt.

7. Jane Insane

Jane Insane Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tråkigt att det upphör, men snyggt hanterat av A3 i alla fall!

Tim Karlsson, palmen, Mr Basic och 2 andra gillar detta.
  8. Andreas Nyberg

Andreas Nyberg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Dealen har väl upphört för längesedan? Minns jag försökte signa upp mig via länken hos sas, hittade ingen info på deras hemsida längre så chatta med kundsupporten som sade att den dealen hade slutat gälla, detta var för månader sen.

9. chazzie

chazzie Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tur att man hann byta innan, men tråkigt för er som precis skulle ansluta er, jag har haft dem länge och de är en bra operatör också.

Lite tråkigt att de känner sig tvugna att vika sig för några som sitter hemma som proffstyckare och raljerar på sociala medier mm., men men, så funkar opinionen :)

aikelo gillar detta.
  10. zippan

zippan Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Inte en aning. Detta är första gången jag läser det.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!