A3 - Bredband: Tjäna upp till 35 200 Eurobonuspoäng

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Lars-Johan, 25 Maj 2019.

Tags:
  1. Fredde18

Fredde18 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ansluten via Telia öppen fiber och sitter idag med Bahnhof 100/100 där jag betalar 309kr per månad. A3 vill ha 329kr så 20 kr mer per månad i 24 månader ger bra värde för 28000p tycker jag. Typ 58p per krona för mig i min situation. Fast gillar inte att binda upp mig så länge... ah, what the heck, hur fel kan det bli!

imartin och Mattias Holmén gillar detta.
  2. imartin

imartin Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag är också sugen. Har precis sagt upp Comhem och måste nu välja nytt. Tycker också att 24 månader bindningstid är lite risky. Men erbjudandet är onekligen attraktivt.

Fredde18 gillar detta.
  3. Olle K

Olle K Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Mitt bredband ska kopplas in i morgon efter 6 månaders försening, så jag har lagt in en beställning. Bra med poäng och snarlika priser som från andra leverantörer inom Wetternet. Det enda man missar via detta erbjudande är någon månad för 50 % som andra erbjuder, men poängvärdet är ändå större.

imartin gillar detta.
  4. imartin

imartin Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ok har precis tecknat, 500/100 Mbit för 449 kr i 24 månader. De 25.000 välkomstpoängen ska komma in efter första fakturan är betald, stod det. Får se. Jag rapporterar hur det går.

PRJml2ENIpiC1e3L gillar detta.
  5. nih23

nih23 Medlem

Jag tecknade 250/100 den 3 juni och fick in poängen några dagar efter att första fakturan var betald, överlag trevlig kundservice.

imartin gillar detta.
  6. Kimmen00

Kimmen00 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fick poängen förra veckan några dar efter betald faktura.

Olle K och imartin gillar detta.
  7. Robban1616

Robban1616 Medlem

Nu har även jag tecknat! 250/100. Byter från telenor. Börjar gälla från den första. Rapporterar om vad jag tycker om bytet efter det. Pris 349, 24 mån, 25000 poäng eller 3 månader gratis. Körde såklart 25000 poäng istället för en 1000-ing. Trevlig fredag!

8. Jane Insane

Jane Insane Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jahapp, en till som chansar. Byter bredbandet för 30 kr mer/månad, 720 kr/2 år, bra pris för nästan 29 800 poäng. Fiber som fiber resonerar jag, hoppas bara att man inte får ångra 2 års bindningstid...

Hoppade även på det mobila bredbandet till landstället för 249*24 för 28 000 poäng, lite mer chansning eftersom det innebär ett byte av nät, men värstafallsscenariot är väl att jag får använda det som ett onödigt stort abonnemang i ipaden istället under två år.

Berglund och Mattias Holmén gillar detta.
  9. Kricka

Kricka Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jo, jag har haft A3 tidigare, då som AllTele och det har för det mesta
    fungerat bra. Hoppar på ett 2-års abo. på 250 Mbit och - Kaching! -
    så borde det bli 25' EuroBonus-poäng snart och sen några poäng i månaden.

Remington Steele och Mattias Holmén gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!