Senaste nytt

A Lounge Worth Waiting For - SAS Gold Stockholm Arlanda Terminal 5

Unicornone

Medlem
2 frågor varav en ställts men jag hittar inget svar:
1: BC-hörnan, vad hander med den?
2: Viktig issue för mig, de har väl inte bara fet-Pepsi? Diet men hllre Max vore väl på sin plats men har de inte Earl Grey i teväg så kan man ju aldrig veta..
 

Randy Marsh

Medlem
Var en tur i loungen igår inför SK4899 till Bergen. Mitt intryck är att den känns ofärdig og väldig avskalad i jämförelse med loungen i Oslo, men så är den väl inte helt färdig heller.

Maten var hursomhelst riktigt usel: vattnig, smaklös kyckling (eller var det kalkon?) som knappt skulle duga som kattmat. Nej, bättre än såhär måste det bli, SAS!
 

jonten

Medlem
Premiärbesök just nu, här kommer omdömet...
Sjukt varmt, sitter och torkar pannan.
Ljummen öl, både i kylskåpet och "lådan brevid maten".
Maten, lax och pasta var ok. Men inget som går att ta betalt för på en bättre restaurang.
 

jonten

Medlem

Attachments

  • IMG_20150812_150710.jpg
    IMG_20150812_150710.jpg
    82,7 KB · Visningar: 238

TallA

Medlem
Jag var där igår i samband med arrival i ARN. Tyckte att det var rymligt, men som sagt fortfarande ett pågående projekt. Fåtöljerna var bekväma men maten var ingen direkt fullträff.
 

twiggs

Medlem
Nog att det är en förbättring att det ens tillkommit duschar, men att de liknar ett avdankat omklädningsrums/sjukhus dito gör att det hela känns mer tveksamt.
 

Jonas C

Medlem
Nog att det är en förbättring att det ens tillkommit duschar, men att de liknar ett avdankat omklädningsrums/sjukhus dito gör att det hela känns mer tveksamt.
Det var också mitt intryck av duscharna, men å andra sidan handlar det väl mer om funktionalitet än lyx.
 
Toppen