Senaste nytt

Bar ombord

H

Holmion

Guest
Ett antal flygbolag erbjuder passagerare i First och Business Class tillgång till egen bar ombord. Här kan man dra sig tillbaka och umgås med andra passagerare om man så vill – eller uppträda pinsamt inför andra passagerare. Efter introduktionen av Airbus A380 kom det många nya spännande inredningsmöjligheter ombord. Det kom sviter, dusch och inte…
 

Robert flysas

Moderator
Skönt att kunna gå lite och inte bara sitta/ligga i sin stol. Brukar testa om det är långa flygningar. Träffat på en del riktigt trevliga personer som jag har på Facebook t.o.m så riktigt kul och intressant.
 
Flugit alla A380 med barer (Qatar Airways, Emirates och Etihad samtliga i First) och min rankning är QR högst, Emirates på andra plats och Etihad sist.
 

johhenrik

Medlem
Trot s att jag flugit rätt många ggr med bar ombord har jag faktiskt aldrig besökt den. Det har alltid varit på nattflyg, så jag har alltid prioriterat sömnen. Dock tycker jag det är ett schysst koncept, speciellt om man reser på semester typ och inte ska jobba när man kommer fram. :)
 
D

Deleted member 30163

Guest
Flugit alla A380 med barer (Qatar Airways, Emirates och Etihad samtliga i First) och min rankning är QR högst, Emirates på andra plats och Etihad sist.
Gillar också Qatar, även deras 350-900 med ett space som skulle kunna bli en bar ser helt otroligt bra ut. Synd att kanske fler 380 hamnar på marken nu
 

Delayed

Medlem
En CC på Lufthansa sa till mig igår att Emirates håller på att avveckla baren på A380 och bara har ett fåtal kvar. Stämmer det?
 
Toppen