Senaste nytt

Singapore – Stockholm i Business Class med Singapore Airlines

H

Holmion

Guest
Efter några varma och behagliga dagar i Singapore var det dags att resa hemåt igen till mer nordiska breddgrader - och den här gången på business i en av Singapore Airlines 14 Airbus A350-900. När man ska flyga 00:20 får man ju en hel dag att kunna utnyttja i Singapore inklusive det mesta av kvällen,…
 
H

Holmion

Guest
Hei Robin! Det vet jeg faktisk ikke. Det var et eget måltid som ble servert mellom Moskva og Stockholm, men jeg vil anta det er mulig dersom du reiser i Business eller Premium Economy. Uansett, så må man jo ut av flyeti Moskva, så det er ikke mulig å maksimere søvnen;-)
 
Grym artikel! Kan bara hålla med om allt, med möjligt undantag för att jag inte kände av "problemet" med madrassens tjocklek själv - skönt hur som att ha något mer "riktigt" att sova på.

Kände att servicen på mitt flyg ned till Singapore var vädligt effektiv men nästan "för" effektiv - lite opersonlig likt Qatar fast nog snäppet värre. Här är SAS skandinaviska(?) relaxade stil att föredra för mig. Ska bli intressant att flyga hem på måndag och se om jag märker någon skillnad!
 

Canadien

Medlem
Jag kan också upplysa om att mittsätena på rad 11 och 19 är de med överlägset bäst utrymme. Som kan ses på bilderna ovan så har fönstersätena en låda (till vänster för A, till höger för K) för fötterna. På mittsätena är istället hela utrymmet öppet för fötter vilket ger ett mycket större sovutrymme.
 

011430121

Medlem
Kommer att resa nästa veckan till BKK med SQ
En liten undra, vad händer om maskinen får teknik på DME och i värsta fall inte kan flyga på mer än 12 timmar.
Kan jag komma ut från flygplatsen utan visum?
 
Toppen