Senaste nytt

Medlemsrecension: Tokyo med 45 timmar First och 13 timmar First Class Terminal

BusinessClass

Redaktör
Av: khybner Bakgrund Varning – mycket text här, det kommer bilder. Ni som inte orkar läsa skippar lämpligen direkt till bilderna nedan. Bakgrunden var att jag behövde vara i Tokyo ett speciellt datum så jag låg och tittade på flighter med Asiana och ANA i First. Någon månad innan avresa öppnade sig en ANA-flight från…
 

palmen

Moderator
För den som inte redan läst detta blir det bra fredagsläsning eller kanske något att läsa till frukost på lördag :)
 

Glooie

Medlem
Man blir ju inte mindre sugen på att nån gång resa First Class... jaja, den som väntar på nåt gott väntar alltid för länge... :)

(Tack för recensionen! :) )
 

Amelie

Ny medlem
Tack för rolig läsning! Är dock intresserad av vad necessärerna innehöll! :) Tycker alltid de fokuserar på lite fel saker i necessärerna. Jag hade gärna sett en fuktmask att ha medan man sover , någon lite skrubb att fräscha upp ansiktet med osv. Nu har jag aldrig flugit första klass men där skulle de ju verkligen kunna satsa på att ha ett litet testkit från ett fint hudvårdsmärke med riktigt bra produkter som serum, ögonkräm osv. I business tycker jag alltid det är typ en handkräm och ett lypsyl bara...
 
Toppen