Senaste nytt

7500 extra bonuspoäng på nästa Nordic Choice-övernattning

palmen

Moderator
Har ju inte fått mailet, men stapeln med nätter jag bott har hoppat upp med 30 så nu är platinum klart utan problem. Med kreditkortet hade man ju varit klar med 2 stycken 5x nätter.
 

DrGold

Medlem
Jag blir nyfiken på hur fördelningen av "julklappar" gått till, och vad NCC egentligen utgår från för data. Jag fick 15 bonusnätter, och (precis som angivits tidigare i tråden) står det i mailet

"Det innebär att du behåller din GOLD-nivå till nästa period"

Men Gold hade jag redan kvalificerat till så där spelar de 15 nätterna ingen roll. Och eftersom de inte verkar ha koll på det, hur vet de då att 15 extra nätter skulle hjälpa mig över GOLD-gränsen? Jag kunde ju lika gärna haft noll nätter i botten.

Och som sagt... Vad avgör om man man får 30 nätter, 15 nätter, 10 nätter, 5 nätter, 2 nätter, 1 natt, 7500 poäng eller nån kombo av detta (allt detta verkar ha förekommit)? Är det nån som fattat det?

Sånt som håller mig vaken om nätterna (uppenbarligen ;)) Hur som helst kul med proaktivt kampanjande, även om just denna kampanj verkar ha tillkommit under haschdimmor och varken gjorde till eller från för mig personligen.
 

Hok

Medlem
Ytterligare en datapunkt jag som Gold fick 15 nätter. Hamnade då mittemellan Gold och Platinum, inte räknat än hur många nätter till jag får med kreditkortet. Men blir nära gränsen till Platinum så behöver nog bara ett par nätter till för att komma dit.
 
Toppen