Senaste nytt

7500 extra bonuspoäng på nästa Nordic Choice-övernattning

palmen

Moderator
De som lyckas få mail från NCC ja =)

Jag har aldrig lyckats med konststycket. Klickat ur och i alla alternativ om att få promomail jag vet inte hur många gånger nu. Men ändå inga mail. Brukar inte sörja det så mycket -- men suger nu när det är personliga erbjudanden. Måste kanske ta och kontakta NCC igen om detta.
Då är via två med samma problem.
 
  • Gilla
Reactions: hco

Lukas2

Medlem
15 nätter här. Så för mig passade det bra. Med de bokningarna jag har med x5 kampanjen, så når jag 60 nätter till sista mars. :)
 

guwonder

Medlem
“…this year's Christmas gift is here!

“Season’s greetings to you all! The Christmas elves here at the Nordic Choice Club would like to extend special thanks to those of you who have spent time at our hotels this past year. Our Christmas gift to you is 30 qualifying nights! For those of you wondering what qualifying nights are, they are registered nights that help you reach the next level of membership in the Nordic Choice Club.

“That means you’ll be able to retain your PLATINUM-level membership in the next period. Find out more about the benefits you’ll be retaining below. The nights will be posted to your account within 48 hours.”

90+ nights already.

Now Silver will become Gold, Gold will become Platinum, and Platinum will lose out on upgrades to old Golds who become new Platinums.
 

palmen

Moderator
Det viktiga är ju att du får poängen/nätterna. Att kampanjen finns kan du ju läsa på bc!
Det är ju just det jag inte brukar få. Senast var det ju 50% på nästa bokning för oss som bodde när allt låg nere. Fick aldrig den men ringde in och de kunde konstatera att jag inte fått mailet och jag fick lägga bokning genom kundtjänst för att få rabatt.

Vad ska jag få denna gång om jag ringer? Alla får ju olika och Platinum är ju redan avklarat på ett kvartal.
 
Toppen