7500 extra bonuspoäng på nästa Nordic Choice-övernattning

Diskussion i 'Nordic Choice Hotels & Nordic Choice Club' startad av LasseFoppa, 21 December 2021.

1. LasseFoppa

LasseFoppa Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kom just erbjudande i mail om en kampanj som ger sköna extrapoäng vid nästa övernattning om man anmäler sig till kampanjen.
    ”Du får 7500 extra bonuspoäng på din nästa hotellvistelse när du bokar på choice.se eller i appen. Poängen registreras på ditt konto efter utcheckning. Dessa kan du använda till en gratis bonusnatt - ett enastående tillfälle att uppleva Norden och Baltikum. Klicka på knappen för att delta i kampanjen. Erbjudandet gäller 12 månader från dagens datum.”

2. Erik Österberg

Erik Österberg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  3. taxvalp

taxvalp Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag fick i stället 15 kvalificerande nätter. Guldet redan säkrat och når inte riktigt Platinum så i praktiken gör det ingen skillnad, men om man hade vetat detta skulle kanske ett par nätter under x5-dealen varit motiverat…

DrGold och Mr Basic gillar detta.
  4. BingoBerra

BingoBerra Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det verkar vara ganska blandat vad man får. Jag fick 30 kvalificerade nätter.

5. FFlash

FFlash Medlem

Land:
    Finland Finland
    Fick 7500p erbjudande redan tidigare, men idag kom det ytterligare julklapp 5 nätter

6. Lollet

Lollet Medlem

Prisa Gud, här kommer skatteåterbäringen! 1 kvalificerande natt :D

SimonXYZ, FFlash och FF#1 gillar detta.
  7. Robban1616

Robban1616 Medlem

Får ni dessa på mail?

8. FF#1

FF#1 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kom ett Mail nyss…. 30 nätter, jag som aldrig kvalar på nätter… är det här ett skämt?

9. intuition

intuition Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, det är ett dåligt skämt... Jag fick 30 kvalificerade nätter "så att jag inte skulle riskera att glida ner till Guld". Det är bara det att jag är lifetime platinum...
    (och även om jag nu inte var LT plat, så har jag samlat 140k poäng den här perioden dvs är redan kvalificerad på poäng.) Årets mest meningslösa julklapp...

Det är trevligt att NC fortsätter med hög promo-aktivitet men det är så tråkigt att de inte har koll på sina kund-segment.

FF#1, Olle K och BingoBerra gillar detta.
  10. SilverJonten

SilverJonten Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Håller med.
    Även jag fick 30 nätter trots att jag inte behöver dem..

IMG_9979.jpg IMG_9981.jpg
    Har tillräckligt med både poäng och nätter för att klara min brytpunkt som är 2022-05-31..

Trist att de fortsätter premiera de som inte bott tillräckligt och genom detta urvattnar statusen...

Olle K, Berglund och intuition gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!