Senaste nytt

750 poäng för 74 Skr med möjlighet till fler.

Palazzi

Medlem
Lensway - Landar man dessutom på Prisjakt mellan varje köp och klickar på butikslänken till Lensway där för att sedan stänga ner fönstret, öppnar därefter Lensway från SAS portal tillgodoräknar man sig både fri frakt och typ halva priset på många linser. Ett köp av ex.vis handdesinfektion à 29 kr inkl. frakt genererar alltså 750 poäng. Och ja, de trillar in under "kommande överföringar", för mig dagen efter.

Trevligt tips! För mig kommer det dock ingen information om "kommande överföringar" trots att jag både beställt och fått varorna. Det brukar ju iofs ta en jäkla tid normalt... Hur ser det ut för er andra som beställt? :)
 

underhund

Medlem
Jag har problem att få poäng för gjorda köp när jag använt Chrome, trots att det inte står något om det på SAS-portalen. När jag använder en rysligt gammal Internet Explorer-version går det utmärkt!
 

Kimpe

Medlem
Mina tre inköp från Inkclub och två från Lensway är både leverade och står som kommande överföringar. Tog inte mer än 2-3 dagar.
 

palmen

Moderator
Trevligt tips! För mig kommer det dock ingen information om "kommande överföringar" trots att jag både beställt och fått varorna. Det brukar ju iofs ta en jäkla tid normalt... Hur ser det ut för er andra som beställt? :)

Jag har fått in 750p under kommande överföringar. Beställde den 16e och det datumet står också angivet, inte tittat tidigare så vet inte exakt när de kom in där.
 

Palazzi

Medlem
Jag har problem att få poäng för gjorda köp när jag använt Chrome, trots att det inte står något om det på SAS-portalen. När jag använder en rysligt gammal Internet Explorer-version går det utmärkt!

attans, jag kör chrome:p

Update. Nu var det uppdaterat! Då slänger vi in en ny beställning! :)
 
Last edited:

Mikael

Medlem
Lensway - Landar man dessutom på Prisjakt mellan varje köp och klickar på butikslänken till Lensway där för att sedan stänga ner fönstret, öppnar därefter Lensway från SAS portal tillgodoräknar man sig både fri frakt och typ halva priset på många linser.

Jag lyckas inte med detta. Ska länken från prisjakt ge fri frakt och halva priset på vissa varor?
 

underhund

Medlem
Precis, sök efter till exempel ett 30-pack Dailies Toric på Prisjakt, 144 spänn enl. Prisjakt. Klicka på länken och stäng sedan Lensway-fönstret. Klicka därefter på SAS-länken och vips, linserna kostar som på genom Prisjakt (144 kr istället för 288 som genom enbart SAS) och frakten är gratis, även om man bara köper linsvätska. Dessutom kommer poängen som den ska.
 

Mikael

Medlem
Tack, fick det att funka. Intressant att de har helt olika prislistor (och fraktkostnader) beroende på om man kommer från prisjakt, eller om man är "vanlig kund".
 

erc

Medlem
Precis, sök efter till exempel ett 30-pack Dailies Toric på Prisjakt, 144 spänn enl. Prisjakt. Klicka på länken och stäng sedan Lensway-fönstret. Klicka därefter på SAS-länken och vips, linserna kostar som på genom Prisjakt (144 kr istället för 288 som genom enbart SAS) och frakten är gratis, även om man bara köper linsvätska. Dessutom kommer poängen som den ska.

Oj. Betalade 278 kronor för ett sexpack linser häromdagen. Fick förvisso 750 poäng - då det är en bra deal. Men med den här metoden - 116 kronor för samma sak.

Tackar för tipset!
 
Toppen